Angleška supermanekenka Kate Moss je prevzela vlogo kreativne direktorice pri snovanju nove podobe za pijačo Diet Coca-Cola.
Razvpita manekenka, ki spada v klub izbranih supermodelov iz 90-ih, je v preteklih letih sodelovala z vrsto blagovnih znamk, od Topshopa do pariške znamke nakita Messika. Tokrat pa se Kate Moss podaja izven sveta mode, saj je postala nova kreativna direktorica Diet Coke, pijače, ki letos praznuje 40. rojstni dan.
“Navdušena sem, da se pridružim družini Diet Coca-Cola – obožujem pretekla sodelovanja, ki so jih sklenili z neverjetnimi imeni v modi,” je v izjavi za javnost dejala. “Kot kreativna direktorica se veselim, da bom lahko navdušila oboževalce in v stilu proslavila 40. rojstni dan znamke.”
Manekenkin prvi projekt za Diet Coca-Colo je kampanja po imenu »Love What You Love«, v kateri nastopa tudi sama in je zasnovana tako, da poudari pomen sprejemanja tistega, do česar ste strastni. »Kampanja se je takoj povezala z mano, saj sem trdno prepričana, da lahko z zaupanjem in strastjo uresničite svoje najbolj nore sanje,« je nadaljevala Mossova.
Kate Moss pa nikakor ni prvo večje modno ime, ki je sodelovalo z dietno kokakolo, saj sta tako Karl Lagerfeld kot Jean Paul Gaultier v preteklosti oblikovala omejene izdaje pločevink in steklenic. Leta 2013 je bil Marc Jacobs tudi imenovan za kreativnega direktorja znamke, ki je nepozabno vključevala oblikovalca, ki je igral zgoraj brez v pozdrav slavnim oglasom “Diet Coca-Cola Break” iz 90-ih.
Do imenovanja Kate Moss za kreativno direktorico Diet Coca-Cole je prišlo po tem, ko smo v zadnjem času opazili večji pritok slavnih kreativnih direktorjev, vključno s Kendall Jenner pri kalifornijskem trgovcu FWRD in Dakoto Johnson pri blagovni znamki dobrega počutja Maude. Bella Hadid je medtem od septembra lani soustanoviteljica in partnerica podjetja za brezalkoholne pijače Kin Euphorics.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.