Priljubljen španska modna znamka Zara je za obraz svoje nove oglaševalske kampanje "Into the Night" izbrala supermodel Kate Moss. Čeprav je za nekatere izbira manekenke presenetljiva, pa ta le nakazuje in še bolj utrjuje novo strategijo modnega velikana, ki se želi pozicionirati bližje luksuzni modi.
Pariz je služil kot vir navdiha za delo Emmanuelle Alt, h kateremu je pristopila kot kreativna svetovalka za linijo. Kate Moss je mogoče videti na nočnih fotografijah na ulicah in v restavraciji, ki jih je posnel britanski fotograf David Sims. Na eni od slik svetovno znana plavolaska pozira, medtem ko nosi belo mini obleko, okrašeno z okrasnimi kamenčki – enega izmed 25 kosov iz nove Zarine linije, ki pa se počasi odmika od hitre mode in stavi na višjo kvaliteto ter višji cenovni razred.
Marta Ortega še naprej krepi podobo blagovne znamke in pozicioniranje vodilne trgovske verige Inditex. Hči Amancia Ortege in predsednica španske skupine si prizadeva pozicionirati maloprodajno verigo kot eno vodilnih svetovnih premium blagovnih znamk in se oddaljiti od cenovno dostopne hitre mode, ki je zgradila njen svetovni uspeh. Dedinja je sprožila to strateško potezo, za tem ko je delala kot ena od vodij linije Zara Woman in lansirala uspešne kolekcije pod imenom Zara SRPLS.
Strategija med drugim vključuje predstavitev bolj sofisticirane podobe in sodelovanje z odmevnimi ikonami v modni industriji, da bi kolekcije Zare pridobile verodostojnost in utrdile svoj položaj vrhunskih modnih linij, tako v tisku kot v javnosti. Ta naložba ne služi le krepitvi iskane nove podobe, temveč tudi upravičuje postopno zvišanje cen v očeh strank.
Za to najnovejšo retro in glamurozno oglaševalsko kampanjo je torej za modne videze poskrbela francoska modna urednica Emmanuelle Alt. Znana je po svojih osupljivih modnih uvodnikih, objavljenih v pariškem Vogueu v letih, ko je bila glavna urednica revije. Serija slik, ki so jo poznavalci industrije dobro sprejeli, odraža tesen odnos med Marto Ortega in modno fotografijo.
Čeprav je za mnoge ljubitelje te španske modne velesile izbira Kate Moss kot glavne akterke v novi kampanji prijetno presenečenje, pa je za strategijo znamke izbira povsem logična. To tudi ni prvič, da britanski supermodel sodeluje z Zaro. Nekaj njenih slik, na katerih je pozirala za znamko hitre mode, je privedlo do kolekcije “Archives”, ki je bila predstavljena leta 2020 in je ponovno pod drobnogled vzela izbor kosov, ki jih morate imeti iz Zarine garderobe iz 90. let.
Španska skupina Inditex je v prvem četrtletju leta zabeležila rekorden dobiček v višini 760 milijonov evrov in povečala promet za 36 odstotkov na 6,74 milijarde evrov.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!