Kim Kardashian zvezda jesenske kampanje znamke obutve Stuart Weitzman

author
Ka. K.
04. okt 2022. 14:00
>
10:39
Kim Kardashian, Stuart Weitzman, čevlji, jesen 2022
Profimedia | Profimedia

Zvezdnica resničnostne televizije, ki je postala podjetnica, je tudi najnovejša ambasadorka znamke luksuzne obutve.



Kim Kardashian je svojo zvezdniško moč posodila znamki luksuzne obutve Stuart Weitzman. Zvezdnica resničnostne televizije, ki je postala podjetnica, nastopa v njihovi jesenski kampanji, imenovani Stand Strong. Kampanja sovpada z napovedjo Stuarta Weitzmana, da je Kim Kardashian njihova najnovejša ambasadorka blagovne znamke.

"Navdušena sem, da sem predstavljena v jesenski kampanji Stuarta Weitzmana, ki jo je posnel neverjetno nadarjeni Mario Sorrenti," je Kardashianova dejala v izjavi. "Ta kampanja se zgleduje po zapuščini znamke in viziji za prihodnost. Ikonični in brezčasni slogi Stuarta Weitzmana še naprej prinašajo novosti, ki si jih ženske resnično želijo. Navdušena sem, da sem del naslednjega poglavja kultnih kampanj Stuarta Weitzmana," je še dodala starleta.

1664185435-kim-kardashian-za-stuart-weitzman-2.jpg
Profimedia | Profimedia



Kardashianova nastopa v jesenski kampanji in predstavlja nove sloge škornjev Stuarta Weitzmana, ki vključujejo zelo modne kose, segajoče nad kolena. Kampanja je del večje prenove blagovne znamke Stuarta Weitzmana, ki se želi znova povezati s svojimi koreninami in vzpostaviti svoj položaj na trgu luksuzne mode, so sporočili iz blagovne znamke. Izbira Kim Kardashian kot njihove nove ambasadorke se zdi smiselna, saj ima zvezdnica ogromen vpliv na družbenih omrežjih, njena ciljna publika pa sovpada z želeno ciljno publiko znamke. Kampanja Stoj močna prav tako nadaljuje človekoljubna prizadevanja Stuarta Weitzmana. Z njo blagovna znamka sodeluje z neprofitno organizacijo Vital Voices Global Partnership, ki se zavzema za vlaganje v vodje.

1664185433-kim-kardashian-za-stuart-weitzman-1.jpg
Profimedia | Profimedia



To je zadnja modna kampanja Kardashianove letos. Ustanoviteljica znamke Skims se je v začetku tega leta pojavila tudi v kampanjah za znamke, kot sta Balenciaga in Beats. Letos junija je Kim Kardashian predstavila tudi svojo najnovejšo blagovno znamko za nego kože, imenovano Skkn by Kim.



Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.


Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih