Znamka Balenciaga je zadnje čase nedvomno v ospredju garderobe Kim Kardashian, zato se zdi njihova kampanja z razvpito resničnostno zvezdnico v glavni vlogi precej logična poteza.
Na fotografijah, ki jih je na njenem domu v Calabasasu posnela Stef Mitchell, Kardashian nastopa v raznolikih opravah – nekatere so bliže njenemu osebnemu slogu, druge bolj viziji kreativnega direktorja Demne Gvasalie: od futuristične muze v črnem “mačjem” oprijetem videzu od glave do peta do dame v prevelikem plašču z leopardovim potiskom, koničastimi škornji in eno najbolj vročih torbic med zvezdnicami ta hip, La Cagole.
Kim se je v kampanji znašla v dobri (zvezdniški) družbi. Poleg vrhunskih modelov Tommyja Blueja in Marie Agnès Diene se na stiliziranih podobah pojavi še velika francoska igralka Isabelle Huppert, ki jo je Mitchell fotografirala na njenem domu v Parizu, tudi sicer pa se po rdečih preprogah pogosto sprehodi v kreacijah Gvasalie.
K sodelovanju so povabili tudi pop idola Justina Bieberja, ki pa za to priložnost ni odprl vrat svojega doma, temveč najljubšega studia v Los Angelesu.
Čeprav se zdi, da je vseprisotna, je to Kimina prva modna kampanja po letu 2014, ko sta z zdaj že nekdanjim možem Kanyejem Westom (po novem se podpisuje zgolj kot Ye) nastopila v oglasih za Balmain.
Kot so zapisali pri Dazed, je kampanja za Balenciago poleg še svežega sodelovanja njene lastne znamke SKIMS s Fendi dogodek, ki je zvezdnico, nad katero so še pred desetletjem nekateri modni bogovi vihali nosove, zacementiral med ikonami luksuznih znamk.
Kot je pred kratkim povedala v intervjuju za New York Times: “Imela sem obdobje Balmain, obdobje Givenchy, to pa je moje obdobje Balenciaga … Ko nosim oblačila, ki jih je zasnoval Demna, se počutim kul. Počutim se, kot da bo, karkoli oblečem, v redu, saj je to oblikoval on in on je najbolj kul.”
41-letna Kardashian je sicer prava modna mogotka: njeno že omenjeno podjetje SKIMS, sprva usmerjeno v oblačila za oblikovanje postave, ponuja pa tudi pižame, trenirke in spodnje perilo, je samo lani beležilo povečanje prodaje za izjemnih 90 odstotkov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!