Kitajci razkrili, kakšna naj bi bila resnična cena izjemno drage Birkin torbice

author
N1
16. apr 2025. 11:57
1653309127-profimedia-0562227027-1024x642.jpg
Torbice Birkin. (Foto: PROFIMEDIA) | Profimedia

Kar se je vrsto let šušljalo o luksuznih znamkah, so Kitajci zdaj potrdili in razkrinkali največje dizajnerske hiše z Zahoda. Izkazalo se je, da je slovita torbica, ki jo prodajajo tudi za 34.000 dolarjev, v resnici vredna 1.400 dolarjev.

Pripoved o Cesarjevih novih oblačilih dobiva sodoben pridih, saj kitajski proizvajalci zdaj javno potrjujejo tisto, o čemer mnogi šušljajo že leta – luksuzna oblačila niso sinonim za kakovost. Izkazalo se je, da je cena luksuznih predmetov, ki se kot statusni simboli prodajajo po astronomskih cenah, v realnosti neprimerljivo nižja.
Kitajski proizvajalci in vplivneži na družbenih omrežjih množično delijo, da so izdelki številnih vrhunskih blagovnih znamk izdelani v kitajskih tovarnah z minimalnimi stroški, nato pa jih pošljejo v Evropo, kjer našijejo etiketo države, ki zveni bolj glamurozno, piše zadovoljna.rs.

Oznaka "Made in China" je že dolgo povezana s poceni, na hitro izdelanimi izdelki v tovarnah s slabimi delovnimi pogoji. Znano je, da se hitra moda zanaša na te poceni proizvodne procese za povečanje dobička. Vendar pa dejstvo, da tudi luksuzno blago proizvajajo pod podobnimi pogoji, spodkopava iluzijo ekskluzivnosti in kakovosti, na katero se zanašajo premožni kupci.

"To so luksuzne blagovne znamke, katerih stvari izdelujejo na Kitajskem: Ralph Lauren, Armani, Nike, Dior, Lululemon, Apple, Michael Kors, Coach, Prada in mnoge druge," v viralnem posnetku razlaga kitajski svetovalec in razkriva, da proizvodni stroški številnih luksuznih predmetov predstavljajo le desetino njihove prodajne cene.



Slovita Birkin torbica


Še posebej je odmevalo, ko je dobavitelj, ki na Kitajskem izdeluje torbice Birkin, razkril, da proizvodnja modelov, ki se prodajajo za 34.000 dolarjev (okoli 30.000 evrov), dejansko stane samo 1.400 dolarjev (okoli 1.236 evrov). Pri tem imajo izdelovalci torb zelo malo od dobička.
Uporabniki TikToka po vsem svetu pozdravljajo, da so Kitajci razkrili pravo naravo zahodnih luksuznih znamk. En vplivnež je komentiral, da so luksuzni izdelki glavni vir tako imenovane mehke moči za Zahod, saj naredijo države, kot so ZDA, bolj zaželene, luksuzne blagovne znamke pa se postavljajo kot "zlati standard kakovosti".

Vendar se je zdaj iluzija razblinila in resnica je prišla na dan – do 80 odstotkov izdelkov luksuznih znamk, kot so Gucci, Fendi, Prada, Chanel in Hermes, je izdelanih na Kitajskem, nato pa jih označijo tako, da je videti, kot da so iz Francije ali Italije.

1707472886-torbica_hermes-1024x683.jpg
Foto: PROFIMEDIA | Foto: PROFIMEDIA



Vsa ta razkritja pa seveda sledijo napovedi visokih carin za Kitajsko s strani ameriškega predsednika Donalda Trumpa.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih