Dve novi znamki bosta kmalu dopolnili ponudbo predvsem električnih avtomobilov v Evropi. Zelo verjetno se ju lahko nadejamo tudi pri nas.
S popularizacijo električnega pogona so na stari celini neuveljavljene ali celo neznane znamke dobile priložnost tekmovanja z uveljavljeno konkurenco. Nov začetek namreč pomeni, da se je prednost tradicionalnih znamk dodobra umaknila.
Tudi Great Wall v Evropo
Pri znamki Great Wall, ki sodi med šest največjih, si že nekaj časa prizadevajo za preboj na zahodne trge. Pa ne toliko zaradi dejstva, da bi jim doma zmanjkovalo kupcev, temveč zato, ker lahko na razvitem zahodu dosežejo višjo ceno. Pet znamk si sicer lastijo pri Great Wallu – Haval, Wey, Ora, GWM Pickup in Tank. Lani so na salonu v Frankfurtu najavili prodajno ofenzivo, pozimi pa tudi že ustanovili evropski sedež v Nemčiji (v Münchnu). Zdaj so prepričani, da je napočil čas za naslednji odločilni korak.
Partnerstvo s skupino Emil Frey
Da bi preskočili dolgotrajno snovanje kakovostne mreže, so sklenili partnerstvo z največjim evropskim ”multibrand” trgovcem, ki je dobro znan tudi v Sloveniji. Gre za podjetje Emil Frey, prek katerega bodo prodajali dve znamki, in sicer bolj premijsko naravnano ime Wey in znamko Ora, ki predstavlja nekakšno mladostno, cenovno ugodno ime znotraj skupine.
Emil Frey sicer zastopa in prodaja kar 12 znamk v Sloveniji, v Evropi pa so dejavni v številnih državah v EU, in to s tako rekoč vsemi znamkami (28 proizvajalcev), prav tako tudi v sosednjih državah nekdanje skupne države. Po podatkih strani Automotive News so lani v skupini prodali kar 555.000 novih in rabljenih vozil prek svojih 680 prodajnih mest v Evropi.
Kdaj bosta Ora in Wey v Sloveniji?
To seveda prav lahko pomeni, da se bosta obe novi znamki v doglednem času znašli tudi v Sloveniji, kjer ima skupina Emil Frey dobro razpredeno mrežo poslovalnic. Jasnega odgovora še ni, vendar so pri skupini sporočili, da so v pogajanjih za druge trge, predvsem za regije, kjer je skupina že prisotna. Najprej bo torej na vrsti Nemčija, in sicer že letos jeseni s kompaktnim modelom Ora Funky Cat in SUV-om s tehniko priključnega hibrida Wey Coffee 01. Na jesenskem salonu Mondial de l’Automobile v Parizu pa bodo razkrili še vpogled v drugi del njihove modelske palete.
Sicer pa Great Wall ne bo prva kitajska znamka, saj naj bi že jeseni začela organizirano prodajo in delo v Sloveniji tudi znamka MG Motors (prek uvoznika Grand Automotive), ki spada v skupino BYD. In to zagotovo niso zadnja nova avtomobilska imena …
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!