V Metropolitanskem muzeju se je odvila tradicionalna Met Gala, kodeks oblačenja na rdeči preprogi, ki je bila letos zelene barve, pa vrt časa. Ker ste verjetno seznanjeni že z vsemi modnimi odločitvami zvezdnikov, vam razkrivamo še nekaj zanimivih ozadij, ki so povezana z organizacijo samega dogodka.
V New Yorku v Metropolitanskem muzeju se je odvila tradicionalna Met gala. Čeprav je dogodek potekal že v noči s ponedeljka na torek, se bo o njem govorilo še lep čas.
Tudi letošnja Met Gala ni razočarala, kot vsako leto doslej, so zvezdniki pokazali najbolj čudovite, drage ali bizarne oprave.
Po besedah tiskovnega predstavnika Metropolitanskega muzeja je letošnji dogodek zbral približno 26 milijonov dolarjev (24 milijonov evrov), kar je 4 milijone več kot lani in več kot dvakrat več kot pred desetimi leti leta 2014, piše Artdaily.
Ta vsota je višja od dobrodelnih dogodkov, organiziranih v podporo številnim drugim kulturnim ustanovam v mestu. Na zadnji jesenski proslavi za Newyorški mestni balet so zbrali nekaj manj kot 4 milijone dolarjev, proslava Ameriškega naravoslovnega muzeja pa je prinesla 2,5 milijona dolarjev.
Rachel Feinberg, svetovalka za zbiranje sredstev, ki je sodelovala pri gala dogodkih v New Yorku, je povedala, da je malo dogodkov, ki bi zbrali tako veliko denarja.
Dogodek je bil prvič organiziran leta 1948
Dogodek je bil prvič organiziran leta 1948, ko je Eleanor Lambert, predstavnica za odnose z javnostmi, podala pobudo za zbiranje finančnih sredstev za novoustanovljeni Inštitut za kostume Metropolitanskega muzeja. Anna Wintour, urednica revije Vogue, si od leta 1999 prizadeva, da bi se gala prireditev spremenila v izjemno dobičkonosno srečanje slavnih osebnosti, sponzorjev in blagovnih znamk.
Cene vstopnic so se močno povečale. Letos je posamezna vstopnica stala 75.000 dolarjev (70.000 evrov), lani 50.000 dolarjev (46.500 evrov), leta 2022 pa 35.000 dolarjev (32.600 evrov). Cene vstopnic za dogodek leta 2015 so stale natanko tretjino sedanje cene.
A zvezde, ki jih vidimo na rdeči preprogi, ne plačajo svojih vstopnic. Te namreč kupijo modne hiše, ki jih zastopajo. Znamke, kot sta Chloé ali Tory Burch, zakupijo celotno mizo, za katero je bilo letos treba odšteti neverjetnih 350.000 dolarjev (326.000 evrov).
Na proslavi se zbirajo tudi sredstva od sponzorjev, med katerimi so letos bili Condé Nast, luksuzna modna znamka Loewe in družbeni medij TikTok. Modni oblikovalec Jonathan Anderson in izvršni direktor TikToka Šov Čev sta bila častna pokrovitelja prireditve.
Letos se je dogodka udeležilo približno 400 gostov, med njimi milijarderji, kot so Jeff Bezos, ustanovitelj podjetja Amazon, Michael Bloomberg in nekdanji župan New Yorka.
In medtem ko so številni uživali v ocenjevanju modnih odločitev svojih najljubših zvezdnikov, so se drugi obregnili ob razkošje večera. Tako so pred muzejem protestniki, ki podpirajo Palestino, kritizirali dogodek, ker odvrača pozornost od vojne na območju Gaze, še piše Artdaily.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!