Lizzo je ostro kritizirala povratek modne revije Victoria's Secret

author
Ka. K.
13. mar 2023. 10:30
>
19:45
Lizzo na koncertu
Profimedia | Profimedia

Priljubljena ameriška pevka Lizzo je kritizirala vrnitev modne revije Victoria's Secret in označila poskus blagovne znamke za promocijo telesne pozitivnosti "inkluzivnost zaradi inkluzivnosti".



Komentarji pevke uspešnice About Damn Time o kontroverznem prodajalcu spodnjega perila so pred nekaj dnevi preplavili splet, in sicer po tem, ko je glavni finančni direktor podjetja Victoria's Secret napovedal, da bo nova različica modne revije debitirala leta 2023. Znamka sicer še ni točno razkrila, kako se bo ta modna revija razlikovala od preteklih. "To je zmaga za inkluzivnost zaradi inkluzivnosti," je 34-letna Lizzo zapisala na svojem Twitterju o prihajajoči modni reviji. "A če blagovne znamke začnejo to početi samo zato, ker so bile deležne negativnega odziva, kaj se potem zgodi, ko se ''trendi'' spet spremenijo?" Lizzo, ki je sodelovala s podjetjem Fabletics, da bi ustvarila svojo vključujočo linijo oblačil Yitty, je dodala: "Ali direktorji teh podjetij cenijo resnično vključenost? Ali cenijo samo denar?"

1678373168-lizzo-moda-victorias-secret-5-856x1024.jpg
Profimedia | Profimedia



V izjavi za spletni medij Insider je predstavnik VS&Co dejal, da bo še naprej krepil njihovo zavezanost zagovarjanja glasov žensk in njihovih edinstvenih perspektiv. "Kot smo že povedali, bosta naša nova predstavitev blagovne znamke in poslanstvo še naprej naše vodilno načelo," je zapisano v izjavi. "To nas bo popeljalo v nove prostore, kot sta pridobitev enega naših najboljših tržnih in zabavnih objektov do zdaj in njegova obrnitev na glavo, da bo odražalo, kaj smo danes. Veseli smo, da bomo pozneje v tem letu delili več."

1678374794-victorias-secret-2-1024x683.jpg
Profimedia | Profimedia



Victoria's Secret se je leta 2019 umaknila z modnih pist, a so podjetje že pred tem pestili številni škandali. Zloglasna znamka je svojo modno revijo začela predstavljati leta 1995 s supermodeli, kot so Tyra Banks, Gisele Bündchen in Heidi Klum. Podjetje je imelo komercialni uspeh predvsem v 90. letih in na začetku drugega tisočletja, vendar se je to leta 2015 začelo postopoma sesuvati.

1678374817-victorias-secret-6-1024x768.jpg
Profimedia | Profimedia



Poleg tega, da so se nekateri kupci pritoževali, da je kakovost spodnjega perila podjetja slabša, so se pojavile bolj telesu pozitivne blagovne znamke, kot je ThirdLove, zaradi česar so nekateri kupci obtožili Victoria's Secret, da je neinkluzivna in se ne more prilagoditi času.

1678374805-victorias-secret-4-1024x683.jpg
Profimedia | Profimedia



Victoria's Secret je novembra 2018 doživela nov udarec, potem ko je Ed Razek, vodja trženja pri L Brands, za Vogue povedal, da njihova modna revija ne bo vključevala "transseksualcev", ker je njihov šov fantazija. Razek se je sicer opravičil za svoje pripombe, toda modna revija tistega leta je zabeležila upad gledanosti. Victoria's Secret je poskušala spremeniti smer tako, da je najela svojo prvo transspolno manekenko in več modelov različnih telesnih mer. Vendar pa naslovnice niso mogle ubežati, ko so ustanovitelja L Brands – Lesa Wexnerja – julija 2019 povezali z obsojenim spolnim prestopnikom Jeffreyjem Epsteinom.

1678374788-victorias-secret-1-1024x683.jpg
Profimedia | Profimedia



Podjetje je nadaljevalo svoj poskus preoblikovanja blagovne znamke in junija 2021 razkrilo, da bodo Angele zamenjali z bolj raznolikimi ambasadorji blagovne znamke, kot sta igralka Priyanka Chopra Jonas in nogometna zvezdnica Megan Rapinoe. New York Times je poročal, da bodo ti ambasadorji, imenovani VS Collective, svetovali blagovni znamki, se pojavljali v oglasih in promovirali Victoria's Secret na Instagramu ter si prizadevali za zagovorništvo za opolnomočenje žensk.

1678374799-victorias-secret-3-683x1024.jpg
Profimedia | Profimedia



Medtem ko se Victoria's Secret nikakor ne more otresti negativne karme, so podjetja, kot sta Lizzo's Yitty in Rihannin Savage x Fenty, izkoristila njihovo nezmožnost prilagajanja ter ustvarila znamke z bolj vključujočimi velikostmi in oglasi, ki pritegnejo širši nabor kupcev.

1678373154-lizzo-moda-victorias-secret-3-683x1024.jpg
Profimedia | Profimedia



Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih