Čeprav je za najem stanovanja z dvema nočitvama in čiščenjem plačala 1.200 evrov, je malo pred odhodom od gostitelja prejela sporočilo s seznamom zahtev, ki jih je morala izpolniti.
Gostja Airbnb je po tem, ko so ji za dve noči bivanja in čiščenje zaračunali več kot 1.300 dolarjev (približno 1.200 evrov), delila seznam zahtev gostitelja, ki jih je morala upoštevati, piše Daily Mail.
Gostja Lu je 13. junija objavila sporočilo, ki ga je prejela od lastnika nekaj ur pred odhodom iz stanovanja, ki ga je prek platforme Airbnb najemala v Oregonu v ZDA. Gostitelj je v sporočilu, poslanem ob 8.59, od matere šestih otrok zahteval, naj sledi dolgemu seznamu “navodil za odhod” in zapusti dom do 11. ure. Navodila so vključevala odstranitev smeti in reciklažo, polnjenje in zagon pomivalnega stroja, pranje perila ter preverjanje, ali je res odnesla vse osebne stvari in hrano.
“Hvala za vaše bivanje. Upoštevajte navodila za odhod, predvsem odstranite vse odpadke in jih reciklirajte, napolnite in zaženite pomivalni stroj, pa tudi pralni stroj, preverite svoje stvari in odstranite vso hrano,“ je bilo zapisano v sporočilu.
“Nikoli več ne bom uporabila Airbnb. 1.300 dolarjev za dve noči z vključeno pristojbino za čiščenje, potem pa dobim to sporočilo ob devetih zjutraj. Nikoli ne bom nehala deliti te izkušnje,” je zapisala Lu.
Kasneje je razkrila še več podrobnosti o zahtevah, vključno s prošnjo za napitnino za čistilce. “Z opombo, na kateri piše: Prosimo, dajte napitnino čistilnemu osebju. Kaj govorite, delo sem namesto njih opravila jaz,” je zapisala v ločeni objavi.
Komentatorji so ji svetovali, naj preveri informacije o rezervaciji. Lu je razkrila, da je gostitelj pod “Dodatna pravila” omenil le starostno omejitev gostov, pravila parkiranja in obljubo dodatnih informacij po elektronski pošti, ki pa jih ni prejela.
Objavila je tudi zaslonske posnetke ponudbe, vključno s potrdilom o plačilu 1329,79 dolarja za dve nočitvi s pristojbino za čiščenje, in komentirala, da ni bilo nikjer omenjenega pospravljanja.
17. junija je gostja – presenečena nad vso pozornostjo, ki jo je požela njena objava – delila videoposnetek o tem, kaj se je zgodilo po tem.
Pojasnila je, da je z njo stopil v stik predstavnik Airbnbjeve vodstvene ekipe in ji ponudil podporo. Pravi, da ne potrebuje vračila denarja, a je predlagala nekaj izboljšav, na katere še ni prejela odgovora.
Komentarji na njeno objavo so bili deljeni
Komentarji na njeno objavo so bili deljeni – nekateri so se strinjali z njenim stališčem, drugi pa so podpirali gostitelja.
“Pristojbina za čiščenje in še vedno moraš pospravljati? To ni pošteno,“ je komentirala ena oseba, medtem ko je druga zapisala: “Imaš 100-odstotno prav. Zato vedno bivam v hotelih.”
“Jaz ne bi naredila ničesar. Preprosto odidite,” je zapisal tretji.
Medtem ko so se številni strinjali z njenim stališčem, drugi niso bili tako naklonjeni.
“Zakaj ne bi pomila posode? Vedno pospravim za sabo in pustim prostor boljši, kot sem ga našla. To je vljudno,“ je zapisala ena uporabnica.
“Večina Airbnbjev te prosi, da vse brisače vržeš v pralni stroj in ga poženeš, ker pranje traja več kot dve uri in ker želijo, da je to narejeno za naslednjega gosta. To se mi zdi razumno,“ je zapisala druga oseba.
Airbnb navaja, da morajo “gostje ravnati z domovi kot s svojimi in upoštevati hišna pravila”. Dobra komunikacija med gostitelji in gosti je ključna za uspešno bivanje, dodajajo na spletnem mestu za najem.
BONUS VIDEO:
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje