Italijanski proizvajalec premijskih športnih modelov bo krčil ponudbo limuzin in hkrati pospešil prehod na električni pogon.
Do leta 2030 naj bi se zgodilo, trdijo pri Maseratiju. Takrat naj bi s tekočih trakov v Sant’Agati Bolognese prihajali le še Maseratiji, ki jih poganjajo električni motorji. Pri vodstvu pravijo, da so načrte za prehod na elektromobilnost pospešili, ker so razmere na trgu zrele za to, saj je opazen trend premika kupcev proti modelom BEV.
Granturismo Folgore bo zastavonoša
Tako pravijo, da bodo prvi proizvajalec premijskih modelov, ki bo predstavil svoj serijski superšportnik v baterijsko električni izvedbi (Granturismo). Že do leta 2025 načrtujejo, da bi v vsaki od modelskih linij imeli tudi električno gnano verzijo, ki bo nosila oznako Folgore (strela). In od leta 2030 bodo električno gnani vsi modeli v ponudbi. Prvi modeli v električni seriji Folgore bodo omenjeni Granturismo (kjer računajo na 1.200 KM in pospešek 2,7 s do 100 km/h), Grancabrio in Grecale.
Quattroporte in Ghibli kmalu eno
Seveda pa se bo nekoliko spremenila tudi ponudbena paleta. Zaradi spremenjenih navad kupcev, ki se redkeje odločajo za limuzine, naj bi pri Maseratiju že odločili, da se bosta Ghibli in velika limuzina Quattroporte zlila v en model. Ostal bo verjetno Quttroporte, ki bo nekoliko manjši (v dimenzijah Ghiblija), hkrati bo imel vlogo športne limuzine pri znamki. Seveda do nadaljnjega ostajajo vsi modeli, ki bodo tudi zadnji z legendarnim 3,9-litrskim osemvaljnikom (Ghibli, Quattroporte, Levante). Po letu 2024, ko bo predvidoma svojo življenjsko pot končal Ghibli, bo Maserati ustavil proizvodnjo osemvaljnika. Že nova generacija Quattroporta in Levanteja bo morala shajati z največ V6-motorji.