Maserati želi v nebo

Magazin 31. Maj 202211:45 0 komentarjev
Maserati MC 20 Ciello
Maserati

Ciello je ime novega modela oz., bolje rečeno, različice ''zgoraj brez'' športnega kupeja MC20. Steklena streha omogoča pogled v nebesni svod.

Z zgovornim imenom so Italijani na prodajno pot pospremili novo različico kupeja MC20, s katerim oznanjajo, da se ne pustijo pregnati iz segmenta prestižnih športnih modelov. Ciello, kar je italijansko za nebo, je tako trenutno najdražji (oziroma bo, ko bo leta 2023 na trgu) in najzmogljivejši model znamke s trizobom v logotipu. No ja, že kupe s trdo streho ni prav poceni, saj v Nemčiji stane dobrih 230 tisočakov, za Ciello pa bo treba dodati še 30.000 evrov. In ne glede na to pri znamki iz Modene pravijo, da je letna proizvodnja (1300 do 1500 vozil) skoraj razprodana, čakalna doba pa je že zdaj okoli osem mesecev.

Maserati MC 20 Cielo
Maserati

Posebna steklena streha nad glavami

Sicer pa za to ceno lastnik dobi avtomobil, ki je dimenzijsko enak kupeju, tudi oblikovno, le da se nad glavama potnikov razprostira posebna stekla streha z elektrokromatskim steklom. To pomeni, da lahko lastnik v manj kot sekundi spremeni povsem prosojno steklo v povsem zatemnjenega. Tako so v kabini pričarali odprtost in svetlost brez nadležnega zračnega piša in vrtincev. Seveda pa je mogoče stekleno streho tudi povsem odpreti ali zapreti, in sicer v 12 sekundah.

Maserati MC 20 Cielo. targa, športni avto
Maserati

Le 65 dodatnih kilogramov

Cel sistem kupeju doda 65 kilogramov (torej zdaj 1540 kg), kar pomeni, da se vrednosti pospeška pravzaprav skoraj niso spremenile (v zgolj 3 s doseže 100 km/h). Karoserija iz kompozitnih materialov je bila namreč že od začetka načrtovana za vse tri izvedenke (kupe in targa ter prihajajoča verzija z električnim pogonom, ki bo na trgu leta 2025). Sicer pa za pogon skrbi identičen prisilno polnjeni šestvaljnik Nettuno kot pri kupeju. Motor sicer zmore 630 KM (463 kW) in 730 Nm navora pri 3.000 vrtljajih, ki preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika poganja zadnji kolesni par.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!