Maserati želi v nebo

author
M. K.
31. maj 2022. 11:45
>
22:04
Maserati MC 20 Ciello, roadster, športni avto
Maserati | Maserati

Ciello je ime novega modela oz., bolje rečeno, različice ''zgoraj brez'' športnega kupeja MC20. Steklena streha omogoča pogled v nebesni svod.

Z zgovornim imenom so Italijani na prodajno pot pospremili novo različico kupeja MC20, s katerim oznanjajo, da se ne pustijo pregnati iz segmenta prestižnih športnih modelov. Ciello, kar je italijansko za nebo, je tako trenutno najdražji (oziroma bo, ko bo leta 2023 na trgu) in najzmogljivejši model znamke s trizobom v logotipu. No ja, že kupe s trdo streho ni prav poceni, saj v Nemčiji stane dobrih 230 tisočakov, za Ciello pa bo treba dodati še 30.000 evrov. In ne glede na to pri znamki iz Modene pravijo, da je letna proizvodnja (1300 do 1500 vozil) skoraj razprodana, čakalna doba pa je že zdaj okoli osem mesecev.

1653574699-Small-19689-MC20Cielo1.jpg
Maserati | Maserati


Posebna steklena streha nad glavami


Sicer pa za to ceno lastnik dobi avtomobil, ki je dimenzijsko enak kupeju, tudi oblikovno, le da se nad glavama potnikov razprostira posebna stekla streha z elektrokromatskim steklom. To pomeni, da lahko lastnik v manj kot sekundi spremeni povsem prosojno steklo v povsem zatemnjenega. Tako so v kabini pričarali odprtost in svetlost brez nadležnega zračnega piša in vrtincev. Seveda pa je mogoče stekleno streho tudi povsem odpreti ali zapreti, in sicer v 12 sekundah.

1653574694-Small-19673-MC20Cielo.jpg
Maserati | Maserati


Le 65 dodatnih kilogramov


Cel sistem kupeju doda 65 kilogramov (torej zdaj 1540 kg), kar pomeni, da se vrednosti pospeška pravzaprav skoraj niso spremenile (v zgolj 3 s doseže 100 km/h). Karoserija iz kompozitnih materialov je bila namreč že od začetka načrtovana za vse tri izvedenke (kupe in targa ter prihajajoča verzija z električnim pogonom, ki bo na trgu leta 2025). Sicer pa za pogon skrbi identičen prisilno polnjeni šestvaljnik Nettuno kot pri kupeju. Motor sicer zmore 630 KM (463 kW) in 730 Nm navora pri 3.000 vrtljajih, ki preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika poganja zadnji kolesni par.



Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih