Naslednji mesec naj bi Mitsubishi pokazal konceptni model, ki naj bi nosil oznako legendarnega dirkaškega oddelka Ralliart.
Zgodovina imena Ralliart je dolga, razburljiva in predvsem uspešna. Že v začetku 80. let je Andrew Cowan, nekdanji dirkač, ustanovil podjetje, ki naj bi vodilo motošport za japonskega velikana. Vse dokler ni Mitsubishi odkupil podjetja v začetku 20. stoletja. V vsem tem času je bil Ralliart zaslužen za kar štiri vozniške in en konstruktorski naslov v svetovnem prvenstvu v reliju (1196-1999) in kar 12 zmag na reliju Dakarju od leta 1982. Pod slavnim imenom je nastalo tudi nekaj legendarnih cestnih bolidov, kamor sodi seveda tudi slavni Lancer Evo. Z naraščajočimi finančnimi težavami in usmeritvijo znamke k elektrifikaciji je šport začel zamirati, z njim pa po letu 2010 tudi Ralliart.
Ralliart se vendarle prebuja
Toda pri Mitsubishiju so se očitno le zavedeli slavne zgodovine in teže legendarnega imena in se odločili, da bodo iz zaprašene shrambe potegnili ime Ralliart ter ga na novo zloščili. S prvim poskusom pa si zagotovo niso naredili dobre usluge. Na Tajskem so namreč lansirali različico dveh modelov Ralliart, dostavniškega L200 (ali Triton v nekaterih delih sveta) in športnega terenca Pajero Sport. Toda na veliko žalost ljubiteljev in poznavalcev zmogljivih modelov so ime Ralliart posodili le za nekaj poceni kozmetike in dodatne opreme.
Šele na mednarodnem avtomobilskem salonu v Tokiu, ki bo sredi januarja, naj bi Mitsubishi končno res predstavil čistokrvni konceptni model Ralliart, glede katerega zaenkrat ni znanega še nič podrobnega razen delnega posnetka zadnjega odbijača z zajetnim difuzorjem s slavnim logotipom in imenom. Poznavalci sklepajo, da bi lahko šlo za zmogljiv priključni hibrid, torej tehnologijo, s katero imajo pri Mitsubisiju kar nekaj izkušenj. Seveda pa bi lahko šlo tudi za povsem električno gnani (BEV) model, saj si tehnologijo lahko ‘izposodijo’ tudi pri kateri od povezanih znamk (Nissan, Renault).
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!