Pod študijo Manifesto, ki verjetno nikoli ne bo ugledala luč dneva, se skriva kup rešitev in pristopov prihodnosti romunske znamke.
Atraktiven in odprt terenski bagi s samosvojimi potezami je verjetno zadnji model, ki bi ga pričakovali od te znamke, ki na trg vedno vstopa previdno, počasi in skrajno racionalno. Toda brez skrbi – študija je le oblikovalski izlet v neznano, s katerim pri znamki (že od leta 1999 je v lasti Renaulta) predvsem testirajo odziv publike, hkrati so vanj spretno skrili kar nekaj inovacij, ki bodo postopno na voljo pri novih serijskih modelih. Hkrati pa je verjetno mogoče v oblikovalskem jeziku tega primerka prepoznati kak segment, potezo, ki jo bodo šele pokazali na prihajajočih modelih.
Sedežne prevleke so spalne vreče
Manifesto ob tem nakazuje na povezanost znamke z naravo, z aktivnostjo na prostem, saj so potniki v tem modelu povezani z zunanjimi dejavniki bolj kot sicer. Stekel in vrat namreč ni, tako da med naravo in potniki ni nobenega ”filtra”. Povezanost s spletom in zunanjim svetom ohranjajo potniki s svojimi napravami, ki se takoj povežejo z vgrajenim sistemom. Tu je tudi nov sistem vgrajevanja dodatkov in opreme … Modularna streha omogoča več konfiguracij postavitve, prevleke sedežev je mogoče sneti in jih uporabiti kot spalne vreče. Notranjost avtomobila pa je trpežna in povsem pralna. Tu je še (odstranljiv) akumulator vozila, ki ponuja svojo moč zunanjim porabnikom tudi prek klasične vtičnice.
Terenski bagi s štirikolesnim pogonom
Pri Dacii niso postregli z nobenim tehničnim podatkom, le da je Manifesto zamišljen kot štirikolesno gnan model s terensko oddaljenostjo od tal, ki kaže svojo vzdržljivost, robustnost. Tudi s sistemom pnevmatik brez zraka, ki so bistveno bolj vzdržljive, hkrati pa zahtevajo manj menjav zaradi obrabe. Še enega od atributov torej, na kar so pri Dacii ponosni. Radi pa izpostavijo tudi okoljsko ozaveščenost, zato je velik del plastičnih elementov narejen iz materialov, kjer velik del predstavljajo prav reciklirani materiali. Tudi notranjost je opremljena z naravnimi materiali, kot je na primer pluta, medtem ko je svetlečih kovinskih delov malo, kromiranih pa sploh ni več.