Osrednji upravljalec nemških železnic Deutsche Bahn spreminja gostinsko ponudbo na vlakih na dolgih razdaljah, med drugim ne bo več prodajal točenega piva. Obenem načrtuje še testiranje brezgotovinskega poslovanja, ki bo potekalo med prihodnjim februarjem in majem.
Pivo je poleg kave na nemških vlakih na dolge razdalje najbolj priljubljena pijača, v Deutsche Bahn pa ugotavljajo, da potniki vedno bolj povprašujejo po ustekleničenih pivih. Delež točenega piva je v zadnjih desetih letih nazadoval s 50 na okoli 15 odstotkov, je poročala dpa.
Deutsche Bahn zato namerava s februarjem razširiti ponudbo ustekleničenih piv.
Poleg tega upravljalec železnic ugotavlja, da je že polovica vseh plačil za njegove gostinske storitve brezgotovinskih. Po izvedbi testne faze se bo zato odločil, ali bo brezgotovinska plačila v gostinski ponudbi razširil.
Deutsche Bahn naj bi v prihodnje v svoji gostinski enoti odprl dodatnih 100 delovnih mest za poln delovni čas, pri čemer želi kadrovsko okrepiti predvsem linije, kjer je povpraševanja več.
V njegovem medkrajevnem železniškem omrežju sicer vsak dan deluje 410 bistrojev in restavracij, kjer je zaposlenih 3200 delavcev.
Lani je prodaja Deutsche Bahn v gostinski enoti dosegla 110 milijonov evrov. Najbolj prodajana pijača je bil kapučino, najbolje prodajana hrana pa topel sendvič s šunko in sirom.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!