Koncept Activesphere, ki ga je Audi predstavil kot zadnjega v družini Sphere, bi lahko v serijski obliki postal kleni terenec.
Elagantna, sloka podoba klasičnega kupeja na pridvignjenem, terenskem podvozju, ki označuje koncept Activesphere (več o tem konceptu tukaj), bi lahko naznanjala tudi Audijev preskok v nov razred. Z nekaj domišljije, seveda.
Se bo elegantni Activsphere preobrazil v klenega terenca?
Seveda je zdaj težko z gotovostjo reči, kakšen bo serijski model, zagotovo pa precej drugačen od kupejevskega terenca, ki ponuja celo možnost preobrazbe zadnjega dela v praktično dostavniško ali pickupovsko platformo. Ob predstavitvi so namreč Audijevi možje govorili tudi o možnosti napada na segment, ki sta ga doslej v klubu premijcev obvladovala le znamka Mercedes-Benz z razredom G in seveda Land Rover z Defenderjem. Dobro obveščeni spletni mediji z viri v tovarni pa tako že pišejo o bolj ali manj prikritih izjavah vodilnih o naskoku na razred velikih, klasičnih terencev.
Audijeva pionirska vloga pri uveljavljanju štirikolesnega pogona (z oznako Quattro), s katerim so zmagovali tudi na relijih, bi lahko imela tukaj pomembno vlogo. Ravno tako kot Audijev angažma zadnjih dveh let na znamenitem reliju po brezpotjih Dakar (z dirkalnikom RS Q e-tron), ne nazadnje pa tudi uspešnost prodaje pri konkurenci.
Vsekakor je o tem govoril tudi šef oblikovanja Mark Lichte, ki je dejal, da bi bilo čudno, če vsega tega ne bi izkoristili. Vsekakor pa je bil Lichte tudi jasen, da Audi v tem razredu nikakor ne bo kopija enega ali drugega.
Zmogljiva pogonska tehnika
Tudi sicer bi bilo težko trditi, da je skoraj 5 metrov dolg Activsphere klasičen športni terenec. S svojimi potezami je namreč bistveno bliže elegantnemu kupeju na privzdignjenem podvozju in 22- palčnih terenskih pnevmatikah. Z zračnim vzmetenjem (oddaljenost od tal 208 + 40 mm) in dodatnimi zaščitami pa je to seveda že osnova za bolj klasično terensko zasnovo in obliko. Nov model, ki bi lahko zapeljal na ceste okoli leta 2027, pa bo zagotovo obdržal nekaj oblikovalskih elementov koncepta Activesphere.
Zagotovo pa bo tudi nov model uporabljal novo PPE-arhitekturo 800 V električnega pogona, ki jo razvijajo skupaj s Porschejem in omogoča hitrosti polnjenja do 270 kW ter moč do 325 kW. Pri Audiju govorijo tudi o dosegu, ki bi naj znašal okoli 600 km z enim polnjenjem.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.