Obleka, ki je obnorela tudi Slovenke: z obešalnikov izgine praktično takoj

Navdih 19. Nov 202309:24 1 komentar
H&M obleka
Viralna H&M obleka Foto: TIKTOK

Dobre fotografije in posnetki, vplivnice in moč družbenih omrežij – recept, s katerim je modnemu velikanu uspelo, da je obleka obnorela potrošnice.

V hitri potrošniški modi in poplavi ponudnikov, ki že vrsto let ne tekmujejo več samo v fizičnih trgovinah, ampak tudi na spletu, je preboj enega izdelka v takšni meri, da ga v trgovinah začne primanjkovati, velik uspeh. In to te dni uspeva modnemu velikanu H&M. Uporabili so taktiko, ki je postala zlati standard: promocijo svojega izdelka so začeli na družbenih omrežjih, predvsem TikToku in Instagramu, za svoj “reklamni obešalnik” pa uporabili vplivnice.

Recept se zdi preprost, a ker zdaj delajo tako vsi in ta taktika ni nič novega, na uspeh trgovci ne morejo z gotovostjo računati. Izdelkov je preprosto preveč, da bi se vsak prebil do statusa “to morate imeti”. A obleka iz H&M-a se je prebila v ospredje in čeprav je namenjena za praznične dni, je novembra že razprodana.

Govorimo o beli oblekici, s črno pentljo na hrbtu, ki jo na spletu vplivnice opisujejo kot “obleko te božične sezone” in obleko, “zaradi katere se boste počutile kot Blair Waldorf iz serije Opravljivka”. Posnetkom, ki jih objavljajo vplivnice, so hitro sledile objave “navadnih” uporabnic družbenih omrežij, ki so zagotavljale, da je njihova ocena obleke res iskrena. In potrdilo se je tisto, kar se običajno vedno: ne gre za neko magično obleko. Mnenja so deljena, nekatere so navdušene, druge pa opozarjajo, da vsekakor ne gre za obleko, ki bi bila na vseh videti tako čudovito kot na vplivnici, ki jo spremljajo.

A navdušenje se ne umirja. Tudi slovenske uporabnice družbenih omrežij v teh dneh iščejo ravno to obleko in nemalo jih sprašuje, kje je še na zalogi. Ena od vplivnic je denimo ta konec tedna na Instagramu objavila, da je oblek več kot dovolj v enem večjih nakupovalnih središč v Mariboru, a že nekaj minut za tem se je morala popraviti: oblek je v času, ko je sama preizkušala oblačila v kabini, na obešalnikih zmanjkalo.

Seveda se ob tem pojavlja vprašanje, ali potrošnic ne moti, da bi na božično ali novoletno zabavo vse prišle enako oblečene. Uporabnica TikToka Soph, ki je obleko kupila na dan, ko je prišla v trgovine, in ni vedela, kako zelo zaželena bo, je to dilemo hudomušno komentirala: “Obnašala se bom kot barbika. Vse bomo praznične barbike. Če se bomo ujemale, bom navdušena. Dekleta bom pozdravljala z ’živjo Barbie’ in upala, da razumejo.”

@notsophiesilva Having a blair waldorf holiday party moment🤍🖤 here’s my little try on of THE viral sequin H&M bow dress hehe #notsophiesilva #handm #hm #ootd #holidaydress #bowdress #sequindress #viraldress ♬ original sound – soph

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje