Trenutno je ID. 2all še v fazi študije, toda kot lahko razumemo vodilne, je oblikovno že zelo blizu končni podobi. Na trgu bo predvidoma leta 2025.
Prvih 100 dni vodenja znamke je Thomas Schäfer praznoval na najlepši možni način – s predstavitvijo študije novega modela, ki bo hkrati predstavljal dolgo pričakovan vstopni model Volkswagna v električno osebno mobilnost. Model, torej, ki so ga obljubljali že nekaj časa, zdaj pa projekt počasi dobiva svojo končno podobo. Novi šef znamke hkrati zatrjuje, da bo model naprodaj že pod 25.000 evrov. To sicer ni znesek, ki so ga obljubljali pred časom – toda v isti sapi je zagotovil, da prihaja tudi model, ki bo stal pod 20 tisočakov! Počakajmo …
Vrnitev k osnovam
ID. 2all je model, ki je precej bolj konvencionalno oblikovan od svojega duhovnega prednika, študije ID Life izpred dveh let, ki se je zdela kar nekako nedodelana, pretirano oglata in povsem ”neavtomobilska”. Zdaj snovalci, predvsem novi šef oblikovanja Andreas Mindt, zatrjujejo, da se vračajo v osnovam. Z novimi potezami, oblikovalskim jezikom in poslanstvom bo Volkswagen spet postal znamka ljudskih src, kot so slikovito zatrjevali vodilni na predstavitvi v Hamburgu.
Novi član družine ID je sicer umeščen nekje med modela Golf in Polo, po velikosti je kot Polo (4,05 m), po širini in prostornini prtljažnika recimo pa bolj Golf ali celo še več (prtljažnik naj bi meril kar 490 l). Hkrati je kakšnih 20 cm manjši od prvega BEV modela ID.3.
Posodobljena platforma, sprednji pogon
Na modificirani in posodobljeni platformi MIB Entry je zasnovan novi model, pri čemer je to prvi model s sprednjim pogonom (štirikolesni menda sledi), z dvema baterijskima paketoma (38 in 56 kWh) in dosegom do 450 km. Pri VW obljubljajo največjo moč do 166 kW (226 KM), s tem pa se ujema tudi podatek o pospešku, ki naj bi znašal manj kot sedem sekund. Podatkov o hitrosti polnjenja še ni (pri močnejši bateriji verjetno 125 kW), ravno tako ne o porabi, kar pa je v tej fazi razumljivo.
Novinec bo na trgu leta 2025, še prej pa bo Volkswagen pokazal nekaj drugih najavljenih električno gnanih modelov, kot je podaljšan ID. Buzz, pa ID.7, po ID.2 pa sledi še kompaktni SUV na tej platformi. Do leta 2026 bo znamka sicer predstavila kar 10 novih baterijsko električnih modelov.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.