Kreatovni direktor Wes Gordon je za modno znamko Carolina Herrera na newyorškem tednu mode predstavil čudovito in razkošno kolekcijo za letošnjo jesen in zimo.
Umetniški vodja ameriške modne znamke Carolina Herrera Wes Gordon se je po navdih za jesensko kolekcijo zatekel k avstrijski cesarici Elizabeti, znano tudi kot Sisi, in se odločil raziskati “dihotomijo discipline in veličine” njene garderobe, ki je bila tako bogata, domiselna in pravljična, kot je bil habsburški dvor tog in tradicionalen. Videzi za jesen 2023 to uporabljajo kot izhodiščno točko, tako da združujejo kraljevskost odtenkov draguljev in fino krojenje z obrtniškim znanjem, po katerem je znana hiša Herrera. “Nekaj je na razkošni obleki, kar te navdihne, da se dodatno potrudiš, si urediš pričesko, se postaviš bolj vzravnano, da v svoj dan vneseš veselje,” je v izjavi za javnost zapisal kreativni direktor Wes Gordon.
Za znamko Carolina Herrera razkošje pomeni “čas in pozornost, posvečeno ustvarjanju vsakega kosa”, “brez kompromisov in le najboljše pri konstrukciji in izdelavi”, “kako se ženska počuti, ko obleče svojo ostro do milimetra natančno krojeno obleko,” še piše v zapisih in konceptu modne revije.
V spletnem mediju Fashionista so med drugim zapisali, da je del razloga, zakaj se je Gordon čutil prisiljenega raziskati to temo za prihodnjo jesen, odziv na resničnost, s katero se soočamo vsak dan. “Pogledamo novice in vsak dan se zgodi nekaj bolj grozljivega kot dan prej. To je strašljiv čas. To je negotov čas. Vendar sem prepričan, da je protistrup za temo in sivino obljuba lepote,” je oblikovalec povedal za Fashionisto.
Estetiko znamke je upravičil z besedami: “To smo mi pri Herreri: smo hiša, ki izdeluje lepa oblačila. To ni pretirana filozofska globina, a s tem ni nič narobe. In to še nikoli ni bilo tako pomembno.”
Njegov cilj je bil torej predstaviti oblačila, ki “vsaj za trenutek povzročijo, da se morda počutite optimistično in veselo. Mislim, da je to izjemno pomembno in zagotovo nasprotje lahkomiselnosti,” je pomembno dodal Gordon.
In kolekcija ima zagotovo številne čudovite obleke, narejene iz nekaterih najbolj zapletenih tkanin, ki jih je težko izdelati in ki so “žal že malo izumrle na modnih pistah,” je umetelnost kolekcije za Fashionisto še opisal Gordon.
“Ko je šlo za kolekcijo, od razvijanja barv do blaga, sem želel, da je vse čustveno in da izraža občutek drame, veselja in čarobnosti, kako lepe so obleke, kako lep je plašč … Vse je bilo čustveno. Vse je bilo povezano z ljubeznijo in obrtjo ter izrednimi šiviljami, izdelovalci krojev, krojači, s katerimi delam,” je svoj proces opisal kreativni direktor.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.