V segmentu majhnih mestnih modelov ni več gneče. Toda Hyundai ostaja v tem segmentu, pravkar so namreč prenovili malčka i10.
Zaradi vse bolj ostrih okoljevarstvenih norm in zahtev o varnosti je postal segment majhnih avtomobilov za proizvajalce vse bolj nezanimiv, saj se dodatne zakonske zahteve vse bolj zažirajo v itak bolj skromno maržo. Kar nekaj proizvajalcev je ta razred že zapustilo ali ga v kratkem bo (Ford, Volkswagen …) v pričakovanju cenejše baterijsko-električne pogonske tehnologije. Toda pri Hyundaiu so odločeni, da bodo v tem segmentu ostali, zato so po dobrih treh letih posodobili svoj najmanjši model i10.
Ta komaj 3,67 metra dolgi malček je dobil precej obsežen paket posodobitve, čeprav so spremembe zunanjosti precej decentne. Gre predvsem za LED-svetilno tehnologijo spredaj in zadaj pa tudi za dnevne luči, ki imajo zdaj drugačno obliko oziroma svetlobni podpis. Nove so tudi barve ter še oblika platišč. Večina drugih sprememb je osredotočenih na notranjost – predvsem z novimi barvami in materiali, varnostno tehnologijo, digitalizacijo in seveda povezljivostjo.
Sodobnejši in bolje povezljiv
Pred voznikom je tako zdaj serijski 4,2-palčni LCD-zaslon z digitalnimi merilniki, ki postaja standard, inženirji so dodali USBC polnilne reže spredaj in zadaj, telefon je mogoče povezati v sistem Android Auto ali Apple CArPlay brezžično, ravno tako pa je mogoče brezžično polniti telefon. Posodobili so še Bluelink telematiko, klic v sili poteka preko 4G-omrežja, navigacija se posodablja prek zraka …
Tudi asistenčni sistemi so posodobljeni. Tako lahko zdaj sistem za ustavljanje v sili (FCA) poleg avta in pešca prepozna tudi kolesarja in vozniku pomaga izogniti se oviri ali pa zavirati, da prepreči nesrečo. Sistem za vožnjo v svojem pasu pa zdaj aktivno pomaga vozniku ostati v svojem voznem pasu. Tudi novi i10 bo še vedno na voljo s tremi motorji (50, 62, 74 kW), ročnim in samodejnim menjalnikom in klasični ter športnejši N-Line verziji.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.