To je tudi eden izmed pogojev, ki jih bodo pri znamki izpolnjevali ob uvedbi sistema.
Avtonomni avtomobili so nekaj, o čemer se v avtomobilskem svetu že precej govori, vseeno pa bo do tedaj, ko bodo množično razširjeni, minilo še nekaj let. Ne nazadnje le peščica proizvajalcev dosega standarde tretje izmed petih ravni avtonomne vožnje, ki kot prva vozniku pod določenimi pogoji popolnoma prepusti vožnjo v oblast avtomobilu.
Ob tem pa se seveda pojavlja vprašanje, kdo je pravzaprav kriv za prometno nesrečo, ki jo povzroči avtomobil tedaj, ko je vklopljen sistem za samodejno vožnjo. Nanj pa so vsaj v ZDA zdaj odgovorili pri Mercedesu, kjer so dejali, da bodo za nesreče, ki jih bodo povzročili njihovi avtomobili, odgovarjali sami, in ne vozniki oziroma lastniki vozil.
Avtonomno le na izbranih cestah
V teoriji to pomeni precej manj nevšečnosti za kupce in zavarovalnice v primeru nesreče, saj bodo pri Mercedesu (očitno) krili škodo, ki je nastala v nesreči. To naj bi veljalo od konca letošnjega leta. Tedaj naj bi sistem Drive Pilot uvedli v prvih dveh zveznih državah, in sicer v Nevadi in Kaliforniji. Nato naj bi sledila še širitev v druge zvezne države, pri čemer pa bo treba pridobiti soglasje v vsaki izmed njih posebej.
Čeprav Mercedesov sistem Drive Pilot omogoča avtonomno vožnjo, pa je ta še vedno precej omejena. Sistem namreč deluje zgolj na izbranih cestah, ki so jih pri Mercedesu že dodobra proučili in umestili v podatkovno bazo. Hkrati sistem deluje le pri hitrostih do 64 kilometrov na uro in pa ob sončnem vremenu ter podnevi, ko je vidljivost najboljša.
Vas zanima še več? Posledite našo Facebook stran N1 Magazin https://www.facebook.com/n1magazin.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!