Japonska znamka stavi na električne avtomobile, ki bodo cenovno dostopnejši, ponujali pa naj bi tudi užitek v vožnji.
Japonski Nissan velja za pionirja na področju elektromobilnosti. Ne nazadnje nosi njegovo značko tudi prvi globalni in velikoserijski avtomobil na svetu, Leaf. Prav zato je bilo pričakovati, da bodo Japonci kmalu naredili nov korak, ko bodo proizvajali le še električne avtomobile. Ta dan pa je očitno vse bližje, kar dokazuje v ponedeljek predstavljeni načrt podjetja za prihodnje desetletje.
Pri Nissanu so namreč razkrili novice glede svojega načrta dela za prihodnje desetletje, pri čemer bo glavnina izvedena že v prihodnjih petih letih. V tem času naj bi za uresničitev ciljev namenili kar 15,6 milijarde evrov. S tem denarjem bodo do leta 2026 razvili kar 20 električnih oziroma elektrificiranih avtomobilov. Z njihovo pomočjo bodo nato postopoma povečevali delež električnih avtomobilov v ponudbi, najhitreje v Evropi. Tu naj bi že leta 2026 električni avtomobili predstavljali 75 odstotkov celotne prodaje, 20 več kot na Japonskem. Do leta 2030 bo ta delež narasel na 100 odstotkov. Na drugih ključnih trgih naj bi prehod trajal nekoliko dlje.
Ključni del strategije znamke Nissan tudi nove baterije
Ali bodo na elektriko v prihodnje vozili obstoječi modeli ali bo šlo v celoti za povsem nove avtomobile, pri Nissanu niso razkrili. So pa predstavili štiri nove koncepte, ki bi lahko doživeli serijsko proizvodnjo. Gre za kupejevskega križanca Chill-Out, lahki poltovornjak Surf-Out, križanca Hang-Out in roadster Max-Out. Ob tem so pri Nissanu uporabili enako platformo CMF-EV kot pri letos predstavljenem modelu Ariya, kar še povečuje možnost serijske proizvodnje.
Sicer pa bo veliko pozornosti namenjene tudi razvoju novih, t. i. baterij Solid state. Gre za baterijske sklope brez tekočih elektrolitov in tudi brez kobalta. Nove baterije naj bi bile do leta 2030 precej bolj zmogljive, tudi do 65 odstotkov, s čimer naj bi električni avtomobili postali še precej bolj zanimivi za širšo populacijo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!