Podjetje Stanley obstaja že več kot 100 let. Ustanovitelj podjetja William Stanley Jr. je leta 1913 patentiral vakuumsko zaprto in iz jekla izdelano steklenico. Več desetletij so v podjetju svoje izdelke oglaševali kot primerne za ljudi, ki radi kampirajo in čas preživljajo v naravi, oziroma za tiste, ki opravljajo fizična dela. Danes imajo povsem drugačno klientelo, priljubljenost njihovih steklenic pa je šla v višave. K temu so veliko prispevali spletni vplivneži in družbeno omrežje TikTok.
Na zadnji dan starega leta so ameriške trgovine Target preplavili mladi, ki so si želeli samo eno stvar – popularno steklenico Stanley Cup. Ko je podjetje v okviru sodelovanja s trgovsko verigo Target začelo prodajati posebno praznično izdajo steklenice, je sprožilo pravo evforijo. A ta pravzaprav traja že nekaj časa.
Vse se je začelo leta 2019. Steklenica je bila v spletnih trgovinah neprestano razprodana, saj zaloge niso bile velike. Ustanoviteljice spletne strani The Buy Guide so prepričale podjetje Stanley, da zaloge dopolnijo. Ko je The Buy Guide sklenil partnerstvo s podjetjem in kupil 5.000 steklenic ter jih tržil posebej za ženske, so jih razprodali v le petih dneh.
Potem so steklenico pograbili spletni vplivneži, ki so ugotovili, da je praktična za hidracijo, je pa tudi neke vrste modni dodatek, saj jo je mogoče dobiti v številnih barvah, lepo pa je videti tudi na fotografijah in posnetkih. Steklenice so še posebej priljubljene med pripadniki generacije Z, za katere je bila to pravzaprav edina možnost božičnega darila.
Čeprav ima blagovna znamka na voljo tudi tradicionalne steklenice za vodo, je najbolj priljubljena različica linije The Quencher H2.0, kozarec s slamico in ročajem. Mogoče je dobiti pollitrsko, pa tudi skoraj dvolitrsko različico.
Prodaja podjetja Stanley je leta 2019 znašala okoli 73 milijonov dolarjev, leta 2023 pa se je po ocenah dvignila na 750 milijonov dolarjev. K priljubljenosti steklenice je ogromno prispeval tudi izvršni direktor Stanleyja Terence Reilly, ki je pred tem že poskrbel, da so čevlji Crocs dosegli slavo.
Ključnik #Stanleycup ima na družbenem omrežju TikTok že več kot šest milijard ogledov. Pod ključnikom se skriva na tisoče posnetkov, ki prikazujejo navdušene mlade, ki razkazujejo svoje obsežne zbirke, pa tudi jok ob odpiranju darila, ki je bilo med zadnjimi prazniki v ZDA lahko samo eno – steklenica Stanley.
Podjetje je izkoristilo še eno moč družbenih medijev: potrošniki tržijo zanje. Na spletu izdelkov namreč ne predlagajo le vplivneži, temveč tudi običajni ljudje, ki jih kupujejo in so navdušeni.
“Morda ste pred kratkim videli primer, ko je zagorel avtomobil mlade ženske. Nedotaknjena je ostala le Stanleyjeva steklenica z ledom. Podjetje se je odzvalo tako, da je ženski kupilo nov avtomobil. Tovrstnega trženja ni mogoče načrtovati. Usmerjeno mora biti v skupnost: potrošnikom je treba dovoliti, da prevzamejo ’lastništvo’ nad zgodbo blagovne znamke,” je za USA Today pojasnila profesorica marketinga z Loyola University Chicago Jenna Drenten. “Potrošniki so oglasni panoji na dveh nogah za blagovne znamke,” je dodala.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!