Pri Audiju bo v naslednjih letih spet zelo burno – 20 novih modelov pripravljajo, od tega bo polovica povsem električnih. Zdaj je tudi jasno, da prihaja avtomobil, umeščen pod model Q4 e-tron.
Ob robu letne konference za medije, kjer so se pohvalili z rekordnimi rezultati za celo skupino Audi, so razkrili tudi nekaj modelskih zanimivosti. Predvsem pa potrdili, da bodo svojo največjo modelsko ofenzivo ne le nadaljevali, temveč zdaj predvsem stopnjevali. Sicer zaenkrat tudi še s pomočjo motorjev za notranje zgorevanje, ki pa jih bo vse manj. Do leta 2025 bodo tako predstavili kar 20 novih modelov, polovico teh bo povsem električno gnanih. Po letu 2026 pa zgolj motorjev z notranjim zgorevanjem (ICE) v njihovih modelih ne bo več. Takšna je odločitev zdaj, toda glede na nemško stališče o sintetičnih gorivih gre vendarle pričakovati, da se bo še kaj spremenilo.
Leta 2027 še najmanjši
Nov model, ki naj bi predstavljal vstopnico v svet Audijeve premijske e-mobilnosti, bo sicer na trgu šele leta 2027. In takrat bo zavzel prostor, ki ga zdaj zaseda aktualni A3. Morda pa tudi Q3. Vsega seveda pri Audiju še ne razkrivajo, jasno je le, da gre za A segment. Ne glede na oblikovno zasnovo – torej, ali bo kombilimuzina ali športni terenec, pa še vedno ostaja odprto vprašanje o imenu.
Audi se po pisanju več dobro obveščenih spletnih portalov (AMS, Auto express …) menda pripravlja na spremembo nomenklature (spet). Tako naj bi nosili parno kombinacijo črke in številke le električno gnani modeli (BEV), neparno pa ICE modeli (dokler pač bodo). Torej bi vsaj teoretično lahko videli celo povratek imena A2 (e-tron).
Začelo se bo z modelom Q6 e-tron
Seveda je treba takoj reči, da novinca ne gre pričakovati pred letom 2027, približno takrat naj bi bila pripravljena za uporabo tudi nova koncernska platforma (predvsem Volkswagnova, gre za večkrat prestavljan projekt Trinity) za BEV modele SSP, ki bi naj omogočala 800V napetost, večjo moč polnjenja (270 kW) in posledično kratke polnilne čase. Audijeva platforma PPE, ki jo razvijajo skupaj s Porschejem, je mišljena predvsem za večje in močnejše modele, kot je na primer prihajajoči Q6 e-tron (tehnični sorodnik prihajajočega Porschejevega Macana), ki bi ga lahko pri Audiju predstavili že ob koncu leta.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.