Znamke, ki s svojo kreativnostjo kažejo, da inovativnosti modne industrije še ni videti konca. Do prepoznavnosti v tekmovalnem svetu mode jih ni pripeljala le ustvarjalnost v kombinaciji s poslovno žilico, temveč pristopi k trajnosti in bolj okolju prijazni modni industriji.
1. Roberta Einer
Kreacije Roberte Einer raziskujejo estetiko maksimalizma in meje obdelovanja tkanin. Po 11 letih ustvarjanja, šolanja na najprestižnejših modnih univerzah na svetu in številnih nagradah, estonsko oblikovalko prepoznamo po udarnih pleteninah, čipkah in opaznih barvah. Najbolj prepoznavne so njene pletene maksi obleke.
2. Peter Do
Oblikovalec Peter Do pri ustvarjanju ne upošteva ustaljenih pravil, njegovi nekaj let stari znamki pa priljubljenost raste zaradi “kul” in nosljive estetike. Peter Do pravi, da ustvarja za ambiciozne ženske s polnim urnikom, ki si želijo modernosti med opravljanjem dnevnih obveznosti. Slovi po eksperimentiranju z monokromatsko barvno shemo in rezanjem stalnih garderobnih kosov na mestih, kjer si jih ostali ne upajo. (Vir: Peter Do)
3. Dion Lee
Dion Lee ustvarja v kombinaciji arhitekture in fluidnosti ženske mode. Udarni dizajni združujejo radikalna nasprotja med agresijo in umirjenostjo, tehnično dovršenostjo in “površnostjo” ter ženskimi in moškimi elementi. Avstralski oblikovalec, ki sicer ustvarja v modni prestolnici New York, med najprepoznavnejše kose uvršča strukturirane korzete, ki so stalnica v omarah Belle Hadid in Due Lipe.
4. Paris Georgia
Znamko Paris Georgia je večina med nami spoznala s preprostim topom s srčkastim izrezom, ki je lansko poletje obnorel Instagram. Novozelandska znamka obstaja že od leta 2005, vodilo za vedno bolj ikonične kreacije pa so ženske, mame, prijateljice, ki ta oblačila nosijo vsak dan, z njimi pa izražajo moč, samozavest in neodvisnost.
5. Marine Serre
Pariška oblikovalka Marine Serre si je po osvojitvi nagrade LVMH leta 2017 izborila mesto med ikoničnimi oblikovalci s prepoznavnim vzorcem luninega krajca, ki ga z vsako kolekcijo še nadgrajuje. Vizijo o futuristični modi za ženske raziskuje s kombiniranjem športnih in klasičnih ženskih silhuet ter elementi couture senzibilnosti, kreativno pa v kreacije vključuje tudi elemente upcyclinga oziroma nadcikliranja in vintidž mode.
6. Chopova Lowena
Če iščete barve in vzorce za popestritev omare, je britansko-bolgarska znamka Chopova Lowena pravi naslov. Svoje bolgarske korenine sta ustanoviteljici povezali s trajnostjo in osebno kreativo, najraje pa ustvarjata z lokalnimi bolgarskimi tkaninami in recikliranimi materiali. Njun najprepoznavnejši kos, karirasta krila do kolen, je navdihnila estetika šolskih uniform, ki sta jo združili z vpadljivimi kosi rok kulture iz osemdesetih.
7. Bethany Williams
Kreativna direktorica in ustanoviteljica istoimenske znamke Bethany Williams, verjame v spodbujanje družbenih sprememb skozi modne kreacije. Oblikovalka svojo drzno vizijo in barvito estetiko dopolnjuje s sodelovanji z neprofitnimi organizacijami, redno pa se uveljavlja tudi v akademskih vodah, kjer predstavlja možnosti združitve neskončne kreativnosti s trajnostnim pristopom.
8. Ludovic de Saint Sernin
Francoski oblikovalec Ludovic de Saint Sernin v istoimenski znamki deluje s partnerjem, o svojih dizajnih pa pravi, da so čustveno združevanje seksualnosti in krhke osebnosti. S svojo vizijo spodbuja prebujanje ženske, nežnejše plati pri moških, z uniseks in moškimi različicami tradicionalno ženskih kosov pa zabrisuje navidezne meje spolne estetike. Ludovic zase pravi, da kljub medijskim spolnim identifikacijam njegovih kreacij oblikuje brez misli na spol človeka, ki kreacijo nosi – raje se osredotoči na burno življenje svojih strank, kamor bodo estetsko spadali tudi njegovi kosi .
9. Ganni
Danska znamka v svojo skandinavsko estetiko vpleta tudi trajnost. Pravijo, da se do oblačil in proizvodnje obnašajo odgovorno, kar pomeni, da uporabljajo organske in reciklirane materiale in okolju prijaznejše postopke obdelave blaga. Poznamo jih po vzorčastih, pogosto cvetličnih kosih, inovativnih krojih, mladostni energiji in omejeni kolekciji v sodelovanju z znamko Levi’s.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!