Vsaj kakšni dve leti pred načrtom se bo morala posloviti Oplova Insignia. Naslednika še ni na vidiku, zagotovo pa bo elektrificiran.
Pri Oplu se seveda tega niso nadejali, saj jim bo vsaj dve leti (verjetno pa še več) v modelskem portfelju zevala luknja. Insignia je namreč največji Oplov model, z dobrega 4,9 metra nekako med zgornjim srednjim in zgornjim razredom, na voljo pa je v petvratni in kombijevski obliki, pa v športni GSi izvedenki, mogoče je izbirati prednji ali (napredni) štirikolesni pogon, samodejni menjalnik … Od zadnje posodobitve, s katero so avtomobil tudi vizualno osvežili, posodobili in občutno digitalizirali, pa sta minili komaj slabi dve leti.
Pri Oplu sicer pravijo, da bodo sčasoma predstavili tudi naslednika, ki pa bo zagotovo elektrificiran. To je bil zadnji model, ki so ga naredili na platformi General Motorsa, ki je bil prejšnji lastnik znamke. Predvsem seveda zato, ker ta platforma ne omogoča niti osnovne elektrifikacije pogona. Vsaj ne tako, kot so si to zamislili pri novem lastniku, koncernu Stellantis. Zdaj morajo pri Oplu počakati na ustrezen model znotraj koncerna, ki bo lahko služil kot osnova za naslednika. Vsaj dve leti bo treba še počakati, pa tudi ko bo predstavljen, je le malo verjetno, da bo to limuzina ali kombi. Najverjetneje bo vlogo admiralske ladje igral križanec ali pa velik SUV.
Da so ustavili naročila tega modela, ki je na trgu od leta 2017 (od leta 2008 pa je bila na trgu prva generacija), so potrdili tudi pri slovenskem uvozniku, skupini Wallis Automotive. Poudarjajo pa, da novega modela sicer ni mogoče več naročiti, da pa bodo vsi kupci, ki so avtomobile že vplačali, te tudi dobili.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!