Na voljo bo tako v petvrani, kombilimuzinski izvedbi kot tudi s klasično kombijevsko zasnovo.
Tudi Opel je eden izmed tistih avtomobilskih proizvajalkcev, ki jih je zajela križanska mrzlica. Ta je med drugim povzročila tudi upad zanimanja za nekatere klasične modele, kot je recimo Astra. A pri Oplu nad njo ne obupujejo. Še več. Prav njej so namreč po Corsi in Mokki namenili nalogo, da kot prvi družinsko naravnan model ponudi kupcem možnost električnega pogonskega sklopa.
Astra, ki pri nas sicer velja še za pravo novinko (letos se je uvrstila tudi v finale izbora za Slovenski avto leta) tako po pričakovanjih dobiva še povsem nov pogonski sklop. Ta namreč ne bo enak tistemu v omenjeni Corsi, ampak bo velikosti vozila primerno nekoliko bolj zmogljiv. Elektromotor bo namreč ponuja 116 kilovatov ali 156 ”konjev” moči, kar naj bi avtomobilu med drugim omogočalo tudi najvišjo hitrost 170 kilometrov na uro.
Na drugi strani pa bo nova Astra opremljena tudi z nekoliko večjim baterijskim sklopom. Ta bo ponujala zmogljivost 54 kilovatnih ur, v praksi pa naj bi to zadoščalo za do 416 kilometrov avtonomije po standardu WLTP. V praksi bo ta številka po pričakovanjih znašala nekoliko manj, in sicer okrog 350 kilometrov.
Sicer pa bo nova električna Astra po besedah inženirjev ponujala tudi odlično vodljivost. Ob nizko nameščenem elektromotorju, ki bo poganjal sprednji kolesni par, bo namreč tudi baterijski sklop nameščen nizko, v dno vozila, kar bo omogočalo nizko težišče ter optimalno lego.
Takšna postavitev pa bo pomenila tudi veliko prednost za različico Sports Tourer, ki bo ponujala povsem enak prtljažnik kot izvedba s termičnim motorjem, to je 516 litrov. Baterijo bo sicer mogoče polniti z močjo do 100 kilovatov na hitri polnilnici oziroma do 11 kilovatov na domači polnilnici. Datum prihoda v Slovenijo pa zaenkrat še ni znan.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.