Kup osvežitvenih sprememb so pri BMW-ju namenili seriji 3, predvsem pa so posodobili notranjost in voznikovo delovno mesto.
Z zadnjim paketom oblikovnih osvežitev gre tudi serija 3 po poti drugih modelov v ponudbi, predvsem seveda pomembne serije 5 in modelov X3 ter X4. Sorodne vezi so vidne predvsem pri serijsko vgrajenih LED-žarometih z značilnim svetlobnim podpisom in maski. Zadaj izstopajo nekoliko večji zaključki izpuha, pri BMW-ju pa so osvežili tudi ponudbo doplačilnih elementov paketa M Sport, tudi z nadgradnjo M Sport Pro in paketa M Sport.
Sistem iDrive zdaj tudi za manjšo serijo 3
Osmo generacijo sistema iDrive je zdaj dobila prenovljena serija 3, s čimer je digitalizacija vsaj še za korak naprednejša. Stikala za upravljanje klimatske naprave in na primer gretja sedežev so namreč preselili na zaslon, prav tako ni več oštevilčene bližnjične vrstice.
Ostaja pa prepoznavno vrtljivo stikalo na sredinski konzoli z bližnjicami za osnovne funkcije info-zabavnega sistema in preklop voznih programov. Seveda pa je najbolj prepoznavna novost prenove notranjosti ukrivljeno ohišje z dvema zaslonoma. Voznikov zaslon z instrumenti tako meri 12,3 palca, osrednji na dotik pa 14,9 palca. V osveženem modelu sta zdaj tudi serijska navigacija in tripodročna klimatska naprava.
Ponudba pogonov ostaja, kup novih asistenčnih sistemov
Pogonsko ponudbo sestavljajo štiri bencinske, štiri dizelske in tri priključnohibridne različice – slednje velja za touring, pri limuzini sta priključna hibrida dva, in sicer z močjo od 110 do 275 kilovatov (150 do 374 KM), kolikor zmore M340i s prisilno polnjenim vrstnim bencinskim šestvaljnikom in serijskim štirikolesnim pogonom. Zdaj vsi motorji moč na zadnja ali vsa štiri kolesa prenašajo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Vsi klasični motorji zunaj priključnohibridnih različic pa so blago hibridizirani.
Samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, prikazovalnik omejitve hitrosti in znakov za prepovedano prehitevanje, aktivni radarski tempomat in sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu s funkcijo samodejnega vračanja na pas so serijski. Sistem za samodejno parkiranje in pa vzvratna kamera sta na drugi strani na voljo za doplačilo. Osvežena serija tri bo v salonih v Sloveniji menda julija.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!