Ena izmed najuspešnejših italijanskih modnih vplivnic Chiara Ferragni je konec lanskega leta začela prodajo božičnih kolačev panettone, ob tem pa obljubila, da bo denar namenila za pomoč otrokom z rakom. A potrošnike naj bi zavajala, zato se je znašla pod drobnogledom organov pregona, ki so zagnali preiskavo.
Modna podjetnica Chiara Ferragni, ki ima na družbenem omrežju Instagram 29,5 milijona sledilcev, je v središču škandala, ki je konec minulega leta polnil italijanske medije. Novembra lani je namreč v prodajo šla posebna izdaja kolača pandoro, podobna božična sladica kot panettone. Vplivnica je trdila, da s tem zbirajo sredstva za otroke, ki jih zdravijo za rakom v bolnišnici v Torinu.
Italijanski varuh konkurence je že prejšnji mesec ugotovil, da so potrošnike s kampanjo zavajali. Pristojni regulator pa je oglobil dve podjetji Chiare Ferragni in proizvajalca kolačev Balocco za približno 1,4 milijona evrov, ker so namigovali, da potrošniki z nakupom pandora prispevajo za dobrodelno dejanje.
Balocco je namreč že mesece pred začetkom prodaje domnevnega dobrodelnega kolača bolnišnici nakazal 50.000 evrov donacije. Prodaja spornih kolačev je medtem Ferragnijevi prinesla več kot milijon evrov.
Odvetnik: Sum na hujšo prevaro ne dokazuje krivde
Odvetnik vplivnice je v torek za AFP potrdil, da Ferragnijevo uradno preiskuje tožilstvo v Milanu zaradi suma hujše prevare. To še ne dokazuje njene krivde, obstaja pa dovolj dokazov za uvedbo preiskave, je dodal. “Nisem zaskrbljena, saj sem vedno delovala v dobri veri in prepričana sem, da se bo to izkazalo v preiskavi, ki poteka,” je v izjavi povedala 36-letna Ferragni. V podjetju Balocco pa so se v torek opravičili, ker naj bi njihovo kampanjo mnogi razumeli narobe. Zagotovili so, da pri preiskavi sodelujejo z oblastmi.
Ferragni se je že pretekli mesec na Instagramu opravičila zaradi napake v komuniciranju, kot je označila omenjeni incident. Obljubila je, da bo bolnišnici sama donirala milijon evrov.
Italijanski mediji sicer poročajo, da je tožilstvo odprlo še ločeno preiskavo, saj naj bi se nekaj podobnega kot z božičnimi kolači že zgodilo tudi s prodajo domnevno dobrodelnih čokoladnih velikonočnih jajc, ki jih je promovirala Ferragni.
Kdo je Chiara Ferragni?
Vplivnica Chiara Ferragni je do lanskega novembra veljala za eno izmed najbolj uspešnih italijanskih (lepotnih) vplivnic. Njeni začetki segajo v leto 2009, ko je “za zabavo” kot študentka mednarodnega prava na milanski univerzi odprla modni blog z imenom Blonde Salad, v okviru katerega je zagnala svoj posel in postala modna ikona.
Kot je pred leti povedala v intervjuju za Financial Times, je italijanski trg zanjo kmalu postal premajhen, zato se je leta 2013 odločila, da se preseli v Los Angeles. Kmalu za tem se je uvrstila na Forbesov seznam “30 pod 30” in se začela pojavljati na izdajah najvplivnejših modnih revij, med drugim na naslovnici revije Vogue.
Leta 2016 se je vrnila v Italijo in poslovno pot nadaljevala v Milanu, odprla je tudi svojo modno znamko, pod katero prodaja oblačila, modne dodatke in ličila. Z njo so v zadnjih 15 letih sodelovale najbolj prestižne modne hiše, med njimi Dior, ki je leta 2018 poskrbel tudi za njeno poročno obleko. Poročena je z raperjem Fedezom. Po poročanja Financial Timesa je bila leta 2019 vredna okoli 30 milijonov evrov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!