Kakšne trende za moške napovedujejo svetovne modne znamke?
Svetovne modne znamke so zopet predstavile svoje modne vizije o moški modi za letos. Oblikovalci so tokrat v ospredje postavili vprašanja praktičnosti in nosljivosti.
Raznovrstne in eksperimentalne kolekcije je povezovalo usnje. Zdi se, da bo pri moških usnje v ospredju še bolj intenzivno kot v trenutni modni sezoni. Modne brvi napovedujejo tudi vrnitev živalskih vzorcev, ki bodo pri moških prisotni predvsem na plaščih in jaknah. V ospredju bodo odtenki zelene, predvsem emeraldno in vojaško zelena v kombinaciji s temno rdečo in vijoličasto.
Katere moške trende napovedujejo svetovne modne znamke?
Loewe je pod vodstvom Jonathana Andersona v moško garderobo vnesel bleščice. Po njihovem nareku bodo letos moški bolj razkazovali svoje telo, pri modnih odločitvah pa se ne bodo izogibali ironiji in drznosti.
Louis Vuitton zopet narekuje močno prisotnost ulične mode tudi za elegantne priložnosti. Njihovi napovedani trendi temeljijo na močnih vzorcih in prepletanju športne in klasične modne estetike.
Prada je predstavila kolekcijo za vedno zaposlene moške, ki želijo biti udobni in urejeni. Miuccia Prada pravi, da bo moška moda letos praktična, temeljila pa bo na poudarjenih silhuetah.
Dior Men je tokrat ostal pri nevtralni barvni paleti. Moške trende letos omejuje na sivo in črno z dodatkom leopardjega vzorca.
Hermes je s to kolekcijo zopet dokazal moč oblačil najvišje kakovosti. Brez pretirane drznosti in ohranjeno estetiko znamke so v ospredje moških trendov postavili usnje in nadgrajene klasične plašče.
Courreges se je tokrat poglobil v sproščen, ulični slog. Moška moda bo po njihovi napovedi v barvah emeraldno zelene, bež in bele.
Jil Sander je klasiko zopet povzdignila na vrhunski nivo. Tokrat napovedujejo klasične moške kroje s poudarkom ženskih elementov. Podobno kot Prada so predstavili suknjiče z zoženim pasom, z dodatkom pletenin pa moške spodbujajo k modni individualnosti.
JW Anderson se je tako kot pri svoji znamki kot pri znamki Loewe poigraval z idejo o metaverse. Tudi v kolekcijo lastne znamke je vnesel oblačila, ki so v metaverse nenosljiva.
Etro moškim predstavlja nosljive modne kose, ki slonijo na grafiki in vzorcih. Znamka je želela s to kolekcijo spodbuditi moške k vnosu vzorcev v svojo omaro.
Fendi s svojo kolekcijo moške navdihuje k nošenju klasičnih hlač za vsak dan. Napovedujejo trend temno rdeče in zelene v kombinaciji z dolgimi, močno strukturiranih plaščev.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!