Pepsi spreminja recept Pepsija Zero. Okus naj bi bil sedaj slajši in bolj osvežujoč ter naj v ustih ne bi več "puščal čudnega priokusa".
Pepsi brez sladkorja oziroma Pepsi Zero Sugar bo imela kmalu drugačen okus. Proizvajalci so namreč razkrili, da bodo spremenili način slajenja pijače in tako dosegli “bolj osvežujoč in močnejši okus” v primerjavi s prejšnjo različico, izjavo Pepsija povzema CNN.
V podjetju sicer niso razkrili, kaj natanko se v receptu spreminja, a so za CNN vendarle povedali, da so v Zero pijači znižali vsebnost kofeina – ta bo zdaj primerljiva s tisto v običajnem Pepsiju. V podjetju so dejali, da je raziskava mnenj pokazala, da stranke menijo, da je nov okus bolj osvežujoč in z okusom “prave kokakole”. Uporabniki družbenega omrežja Reddit, ki so spremembo odkrili prvi, so nov okus označili za bolj sladek, prav tako pa naj ne bi “puščal čudnega okusa v ustih” kot naj bi ga Pepsi Zero doslej.
Nova, izboljšana verzija je že prišla na trgovske police v ZDA, kar je na embalaži razvidno z značko “nov izboljšan okus”, še poroča CNN.
Pepsi se je spremembe recepture lotil okrog leto po tem, ko je enako storil njegov največji konkurent Coca Cola. Ta po podatkih CNN na trgu sicer znatno prednjači pred Pepsijem: ta v zadnjih petih letih ni dosegel niti odstotka svetovne prodaje sladkih gaziranih pijač, medtem ko je delež prodaje Coca Cole v isti kategoriji narasel na skoraj štiri odstotke.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!