Oglaševanje

Perutničke, slavni in avtentičnost: kako je hrana spremenila zvezdniške intervjuje

Ana de Armas v oddaji Hot Ones
Igralka Ana de Armas v oddaji Hot Ones. | Foto: PROFIMEDIA

Pot na čelu, hlastanje po mleku in občasne kletvice. Gre za nenavaden način povezovanja zvezdnikov z občinstvom, ki pa, kot kaže, deluje.

Oglaševanje

Pogovorne oddaje s slavnimi, katerih koncept je povezan s hrano, postajajo vse bolj priljubljene. Oddajo Hot Ones, v kateri slavni gostje med pogovorom z voditeljem Seanom Evansom poskušajo vedno bolj pekoče perutničke, si na YouTubu vsak teden ogleda na milijone gledalcev, z izzivom pekočih perutničk pa so se doslej spopadli najbolj prepoznavni obrazi zabavne in športne industrije.

Nedavno je Evans v oddaji gostil košarkarskega asa Luko Dončića, odmevni izseki njunega pogovora pa so še isti večer, kot je epizoda izšla, obšli družbena omrežja.

Tako zvezdniki kot oboževalci si torej želijo odmika od klasičnih intervjujev v zameno za bolj pristno in vsebinsko izkušnjo.

In kaj drugega kot deljenje hrane lahko tako učinkovito vzbudi zaupanje in zvezdnike pripravi do sproščenega pogovora, v katerem se lahko gledalci prepoznajo? Dokaz je 133 milijonov ogledov, kolikor jih je zbrala najbolj gledana epizoda z zvezdniškim chefom Gordonom Ramseyjem.

Gordon Ramsey na Hot Ones
Foto: zajem zaslona/@First We Feast/YOUTUBE

"Najtežji del intervjuja je prebiti vso to umetno plast in priti do nečesa resničnega," je Evans v nedavnem pogovoru povedal za CNN.

"Jezik, ki ga govorijo vsi, obstaja: hrana ... Vsi morajo jesti," meni tudi Ollie Kendal, soustvarjalec oddaje Jolly. Ta je sprva bila nekakšen videoblog o hrani, nato pa se je zahvaljujoč vse večji priljubljenosti razvila v oddajo, ki gosti tudi zvezdnike.

"Takšni formati, ki temeljijo na hrani, razkrivajo, da dodatek kančka resničnega življenja v intervju – naj bo to obrok, pijača ali kakršnakoli skupna dejavnost – vabi k pristnosti, povezanosti in nepričakovani iskrenosti," je za CNN pojasnila Lindsay Colker, ustanoviteljica podjetja Elevate Communications, butične agencije za odnose z javnostmi in svetovanje s sedežem v Los Angelesu. "In prav tam se zgodi čarovnija in rodijo viralni trenutki," je dodala.

Kot je poudarila, takšen format intervjujev uspešno zabriše mejo med javnim nastopom in predstavitvijo osebnosti, k čemur prispevajo tudi voditelji, ki so "pogosto sami nosilci kulturnih trendov – sproščeni, radovedni in vešči pogovora", saj ti "znajo izvabiti osebnost, ne pa zgolj gladko naučenih odgovorov".

Prav zato so mnogi trenutki iz Hot Ones, Jolly ali podobnih oddaj – ena od bolj prepoznavnih je še Chicken Shop Date z Amelio Dimoldenberg – na družbenih omrežjih in v popularni kulturi dobili malodane kultni status.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih