Pravzaprav mu zaradi specifično padajoče strehe raje rečejo kar Fastback. Ampak 408 ne bo le kupejevski večji brat tristoosmice, temveč tudi križanec.
Pri znamki z levom v logotipu so pokazali, da je obdobje, ko so SUV-i in križanci povsem prevladovali, verjetno počasi doseglo vrh. Vsaj če sklepamo po zadnji novosti, ki so jo predstavili in bo sicer na trgu šele drugo leto. Gre za kupejevski model srednjega razreda, ki je nastajal na večenergijski platformi, kot ji pravijo, z oznako EMP2. No, na tej je med drugim nastal tudi model 308, ki je njegov starejši, čeravno mlajši (in manjši), brat.
Fastback ali Coupe?
Poteze novinca so sicer zelo samosvoje in oznaka Fastback, ki si jo lasti le nekaj modelov in označuje oblikovalsko potezo – favno padajoče strehe od vrha, torej enako do B stebrička, pa do odbijača. Tu je tudi razlika med kupejem in fastbackom. Prvi označuje namreč le model s prirezano ali znižano streho (število vrat originalno z oznakami nima povezave).
No, 408 je skoraj tipičen primer tega stila, k izvira iz 50. let v ZDA. Je pa hkrati tudi nekaj večji od svojega starejšega brata, saj je s 4,69 metra le pet centimetrov daljši od kombijevskega 308 SW, s 536 prtljažnimi litri (ki se bodo nekoliko skrčili v primeru hibridnega pogona). Nagovarjal pa bo stranke, ki jim je 308 nekako premajhen in preveč konvencionalen, okorna oblika SUV pa zanje ne pride v poštev.
Dizlov ne bo
Ne glede na to pa se nekaterim esuvejevskim elementom niso mogli in želeli odreči. Tako so tu večja kolesa, pa 19 cm oddaljenosti od tal, obrobe blatnikov … Pogonska paleta ne skriva nič novega – vse, kar ste poznali iz modela 308 – 1,2-litrski bencinski motor z močjo 130 KM/96 kilovatov in pa dva priključna hibrida s 180 in 225 KM (132 ter 165 kilovati) sistemske moči. Bo pa čez čas na voljo tudi povsem baterijsko-električna verzija tega modela. Ne, dizelskih motorjev v tem modelu ne bo. Za prenos moči na sprednja kolesa bo vedno skrbel samodejni osemstopenjski menjanik EAT8 z več voznimi načini.
Kup varnostnih pripomočkov
Seveda izpostavljajo tudi vrhunski nabor varnostno-asistenčnih sistemov, ki delujejo v povezavi s šestimi kamerami in devetimi radarskimi merilniki. Med njimi so na primer: prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, pomoč pri vožnji ponoči (Night Vision), nadzor mrtvega kota z dolgim dometom (kar 75 metrov), opozorilnik na promet za vozilom, ki opozarja na potencialno nevarnost pri vklopljeni vzvratni prestavi.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!