Slavni producent in modni orakelj bo pri Louisu Vuittonu nasledil pokojnega Virgila Abloha.
Po poročanju ameriškega medija GQ je Pharrell Williams naslednji kreativni direktor moške mode pri francoski modni hiši Louis Vuitton. S potezo, ki bo pretresla svet luksuznih moških oblačil in zaznamovala novo dobo slavnih modnih oblikovalcev, je svetovno znano osebnost in ljubitelja mode izbrala matična družba Louis Vuitton LVMH, da prevzame službo, ki jo je pred smrtjo leta 2021 opravljal Virgil Abloh. Pharrellova debitantska kolekcija bo predstavljena junija v Parizu. V izjavi za javnost je Pietro Beccari, predsednik in izvršni direktor Louisa Vuittona, Pharrellovo imenovanje označil za vrnitev domov. “Vesel sem, da lahko pozdravim Pharrella doma, po našem sodelovanju v letih 2004 in 2008 kot našega novega umetniškega direktorja moških kolekcij. Njegova ustvarjalna vizija onkraj mode bo Louis Vuitton nedvomno vodila v novo in zelo vznemirljivo poglavje.”
Williams ima dolgo zgodovino sodelovanja z luksuznimi znamkami, vključujoč Louis Vuitton. Leta 2004 je sodeloval s takratnim Vuittonovim kreativnim direktorjem Marcom Jacobsom pri liniji sončnih očal, ki jih je leta 2018 ponovno izdal Abloh – Pharrellov prijatelj in sodelavec. Pharrell je oblikoval tudi razkošna sodelovanja s Chanelom in Monclerjem, ki bo ta konec tedna v Londonu razkril novo kolekcijo znamke Pharrell. Ima tudi dolgoletno partnerstvo z Adidas Originals in je pred kratkim lansiral linijo izdelkov za nego kože Humanrace.
Priljubljeni glasbenik in producent je desetletja artikuliral hipermoderni občutek za stil, ki zdaj globoko odmeva pri novi generaciji modnih navdušencev. “Ko poslušaš samega sebe in se počutiš udobno v tem, kar si, nosiš tisto, kar čutiš, da ti pristaja in je videti prav. In to je to,” je leta 2019 povedal za GQ. Na začetku novega tisočletja je kot frontman skupine N.E.R.D. razbil kalup hip-hop stila z vključitvijo elementov rolkarskih oblačil. Njegova razvijajoča se senzibilnost je sčasoma napovedala vzpon spolno nevtralnih oblačil, ko je prevzel modele ženskih oblačil takratne kreativne direktorice Céline Phoebe Philo in leta 2017 postal prvi moški, ki se je pojavil v oglasu Chanel, so še zapisali v GQ.
Vezi med Williamsonom in LVMH so se tesnile še pred imenovanjem. Leta 2021 je LVMH postavil Pharrellovega kreativnega svetovalca, japonskega producenta in oblikovalca Niga, na čelo znamke Kenzo. Pharrellova in Nigova prepletena kariera sega na začetek novega tisočletja, ko je dvojec ustanovil zelo vplivno blagovno znamko uličnih oblačil Billionaire Boys Club, Pharrell pa je zdaj redno prisoten v prvi vrsti na modnih revijah Kenzo. Zadnje čase se je ogromno pojavljal tudi z diamanti okrašenimi sončnimi očali po meri, ki jih je oblikoval skupaj s Tiffany & Co., najnovejšo pridobitvijo podjetja LVMH.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.