Pogosta razvada, ki lahko voznike avtomobilov drago stane

Magazin 21. Avg 202417:12 1 komentar
Simbol za gorivo
Foto: PROFIMEDIA

Marsikdo z odhodom na bencinsko črpalko odlaša še dolgo po tem, ko mu na armaturi zasveti lučka za gorivo. Vendar redna vožnja z nizkim nivojem goriva ni najbolj pametna in lahko voznike drago stane.

Mnogi vozniki vožnjo nadaljujejo še dolgo po tem, ko se jim na armaturni plošči prižge lučka z opozorilom, da je rezervoar skoraj prazen. “Če želimo svojemu avtomobilu dobro, tega ne bi smeli početi,” piše revija Avto magazin, ki opozarja, da ponavljajoča se vožnja na rezervi goriva lahko poveča verjetnost za poškodbe motorja.

Lučka za nizek nivo goriva se običajno prižge, ko v posodi za gorivo ostane le okoli 10 odstotkov bencina ali dizla. To praviloma zadostuje za vsaj še 100 kilometrov vožnje, a je to odvisno od več dejavnikov. Koliko kilometrov boste iz zadnjih 10 odstotkov goriva iztisnili, je namreč odvisno od prostornine rezervoarja, porabe, načina vožnje in zunanje temperature, še piše revija.

Razlog za čimprejšnji obisk bencinskega servisa po prižigu lučke je v nečistočah v gorivu. Slednjih je seveda manj oziroma skoraj nič v visokokakovostnem gorivu. Nečistoče se sčasoma naberejo na dnu rezervoarja. Kot piše časopis Danas, ob vožnji na rezervi sistem črpa gorivo z dna rezervoarja in s tem vsrka tudi nečistoče.

Te lahko zamašijo ali poškodujejo filter in črpalko za gorivo, s čimer je dotok goriva v motor moten. Poleg možnih napak na motorju pa Danas in Avto magazin opozarjata še na možnost pregrevanja črpalke za gorivo, ki se s tem, ko je potopljena v gorivu, hladi. Oboji tako opozarjajo, da naj bo vožnja z nizkim nivojem goriva le izhod v sili in ne redna praksa.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje