Pokazala je, kakšno stanovanje so pustili najemniki: “Nova hiša je postala smet”

Magazin 09. Avg 202411:57 16 komentarjev
razdejano stanovanje
Foto: Zajem zaslona/Get Lost/TikTok

Marsikdo svoja stanovanja in hiše občasno v najem oddaja prek platforme Airbnb. V večini primerov gostje spoštujejo svojega gostitelja in začasno prebivališče zapustijo v takem stanju, kot so ga dobili. Tega pa zagotovo niso storili gostje ene od najemodajalk, ki je na TikToku delila posnetek razdejane in popackane hiše.

“Gostje z Airbnbja so mi uničili hišo,” je neimenovana uporabnica TikToka zapisala na začetku posnetka. Na njem pokaže hišo, ki so jo nemarni gostje popolnoma razmetali, umazali in razdejali.

Obupana lastnica hiše na posnetku pokaže pobruhano pohištvo, razmetane prostore, ki so polni smeti in razbitega stekla. “Gostje so urinirali po steni. Na kavču sem našla kri,” je naštevala.

Poleg kopice smeti in umazanije pa so gostje po hiši tudi razbijali. Tako lahko na posnetku vidimo razbita okna, luknjo v mavčni plošči na steni, uničene slike in poškodovana vrata. “Vsega vam ne bom niti pokazala, ker je preveč ogabno. Nova hiša je postala smet,” je dejala nesrečna lastnica hiše.

@getlostwebsite They destroyed my beautiful home ( @smk.cleaning ) #airbnb #heartbroken #destroyed #home ♬ original sound – Get Lost

V komentarjih pod objavo so se vrstili ogorčeni komentarji ljudi, ki so bili osupli nad nečloveškim vedenjem gostov. V enem od njih pa lastnici uničene hiše svetujejo, da izkoristi kritje za poškodovano lastnino gostitelja, ki jo ponuja Airbnb. Kot piše na spletni strani, bo platforma plačala stroške odpravljanja škode v hiši ali stanovanju in stroške dodatnega čiščenja do treh milijonov dolarjev (2,7 milijona evrov). Kritje je namenjeno prav za izredne primere in ga ni mogoče uveljavljati za sprotno vzdrževanje in čiščenje.

Gostitelj mora za uveljavljanje kritja predložiti fotografije škode ali umazanije in račune za popravila in čiščenje. To mora storiti najkasneje v 14 dneh po tem, ko se je problematični gost odjavil. Platforma bo najprej pozvala gosta, da pojasni okoliščine ali pa poravna škodo. Če se v 24 urah na poziv sploh ne odzove, bodo pri Airbnbju primer pregledali in gostitelju nakazali povračilo stroškov, do katerih je upravičen.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje