Gostje so prispeli v njegov apartma pred dogovorjenim časom. Kar je sledilo po tem, pa je lastnika tako razburilo, da je sprejel drastičen ukrep.
V priljubljeni Facebookovi skupini Apartmani Croatia je najemodajalec delil svojo frustracijo zaradi izkušnje, ko so gostje predčasno prispeli v njegov apartma in jim je poskušal prek Bookinga zaračunati dodatno noč, kar pa je platforma zavrnila. Zaradi tega se je odločil prekiniti sodelovanje z njo.
“Gostje so imeli rezervacijo za petek (prijava ob 14.00), vendar so v petek ob enih ponoči prek WhatsAppa sporočili, da je njihovo letalo prispelo prej (to je sicer nemogoče, ampak tako so napisali), in vprašali, ali lahko pridejo prej v apartma. To sem jim dovolil in poslal kodo za omarico s ključem. Tako so v apartma prišli že v noči s četrtka na petek. Na Booking sem poslal dokazilo o komunikaciji in prosil, da jim zaračunajo dodatno noč, vendar so me zavrnili z obrazložitvijo, da so gostje v apartma prišli na dan plačila. Noro. Toliko o njih,” je zapisal.
Večernji.hr poroča, da so se pod objavo zvrstili številni komentarji, večinoma v podporo gostom in Bookingu, do najemodajalca pa so bili kritični. Po tem je najemodajalec objavil še en zapis, v katerem je kritiziral Booking in napovedal prekinitev sodelovanja z njimi.
“Popolnoma noro je, da gostje, ki pridejo prek Bookinga, v apartmaju počnejo skoraj vse, kar si želijo: motijo javni red in mir, premikajo pohištvo, klimatsko napravo nastavijo na 16 stopinj Celzija pri odprtih oknih in prosijo za dodatne odeje, se prepirajo z gostitelji in podobno. Tako rekoč izsiljujejo gostitelje in grozijo z nizkimi ocenami, ki pogosto niso realne in temeljijo na manipulacijah. Sramotno je, da Booking daje prednost pijanim in nekulturnim gostom pred lastniki, ki jim vsako sezono prinašajo velik prihodek. Zbogom, Booking.com. To je bila zadnja sezona skupnega sodelovanja.”
Komentarji na to objavo so bili mešani
Nekateri so se strinjali z najemodajalcem, drugi pa so izrazili drugačna mnenja. Ena od najemodajalk je zapisala, da so letos prejeli le dve rezervaciji prek Bookinga, vse ostalo pa je bilo urejeno zasebno, in dodala, da so od gospoda, ki je namestitev rezerviral prek Bookinga, prejeli nizko oceno, ker je sonce na balkonu zašlo ob šestih in ne ob osmih zvečer.
En uporabnik ni bil zadovoljen z mnenjem o uporabi klimatske naprave: “Ko plačam apartma, imam klimo vklopljeno 24 ur na dan, tebe pa to ne zadeva, ker je stanovanje plačano in je za tistih sedem dni moje.” Avtor objave mu je odgovoril, da v boljših hotelih dobiš kartico za vstop v sobo, brez te kartice ni elektrike v sobi, in če te ni v sobi, klimatska naprava ne more delati. Dodal je še, da je to stvar osnovne kulture. Na to je uporabnik odvrnil, da lahko dobiš dve kartici in tako obideš sistem, pri tem pa naj se glede kulture raje pogleda v ogledalo.
Ena uporabnica je svetovala, naj tudi gostitelji ocenijo goste, da bodo ti v prihodnje težje našli nastanitev. Druga pa je izpostavila težave z odpovedmi, ko gostje zadržijo rezervacije do zadnjega trenutka, nato pa brezplačno odpovejo, kar povzroči prazne apartmaje in oteži rezervacije tistim, ki vnaprej načrtujejo počitnice.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje