Italijanski protimonopolni organ je kaznoval podjetje za prodajo vstopnic in šest organizatorjev potovanj s skoraj 20 milijoni evri globe zaradi praks kopičenja vstopnic, ki so omejevale dostop do rimskega Koloseja.
Italijanski protimonopolni organ (AGCM) je sporočil, da je podjetju CoopCulture, ki je med letoma 1997 in 2024 uradno prodajalo vstopnice za Kolosej, naložil sedem milijonov evrov globe, ker ni preprečilo avtomatiziranega kopičenja vstopnic in ker si je velik delež vstopnic pridržalo za lastne vodene turistične oglede, poroča tiskovna agencija Reuters.
Po mnenju AGCM je takšno ravnanje povzročilo "znatno in dolgotrajno nerazpoložljivost" vstopnic po rednih cenah za najbolj priljubljeno turistično znamenitost v Italiji, zaradi česar so bili potrošniki prisiljeni kupovati dražje vstopnice, ki so bile vključene v pakete z dodatnimi storitvami.
Šest organizatorjev potovanj – Tiqets International BV, GetYourGuide Deutschland GmbH, Walks LLC, Italy With Family S.r.l., City Wonders Limited in Musement S.p.A. – je bilo prav tako kaznovanih, češ da so uporabljali programske robote (bots) za množični nakup vstopnic, kar je prispevalo k njihovi hitri razprodaji na spletni strani CoopCulture.
Po navedbah regulatorja so operaterji nato te vstopnice preprodajali skupaj s storitvami, kot so vodeni ogledi ali prednostni vstop – pogosto po višjih cenah.
Preiskava se je začela julija 2023 po številnih pritožbah, da je bilo potrošnikom skoraj nemogoče kupiti vstopnice za Kolosej po uradnih cenah po spletu, še poroča Reuters.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje