
Najemnina za kvadratni meter poslovnega prostora v povprečju znaša 20.000 evrov. Povprečen kupec pa za en nakup zapravi 2.500 evrov.
Dolgo časa je bila newyorška Upper Fifth Avenue (Peta avenija) znana kot najdražja ulica na svetu, vendar jo je pred kratkim s prestola izrinila Montenapoleone, prestižna nakupovalna ulica v Milanu, poroča CBS.
Ameriško podjetje Cushman & Wakefield namreč vsako leto objavi globalni indeks, ki razvršča najdražja nakupovalna območja na svetu na podlagi višine najemnin.
Peta avenija je vrsto let zasedala prvo mesto med 138 vodilnimi trgovskimi destinacijami po svetu, lani pa jo je prehitela ulica Montenapoleone, najbolj priljubljena luksuzna nakupovalna ulica v italijanskem centru mode.
Stavbe, vredne milijarde evrov
Manj kot 500 metrov dolga ulica je del četrti Quadrilatero della Moda. Zaradi omejenega prostora so nepremičnine in najemnine tam med najdražjimi na svetu.
Na ulici Montenapoleone so se najemnine v zadnjih nekaj letih dvignile za 30 odstotkov, strokovnjaki pa pričakujejo, da bodo še rasle.
Podjetja morajo na tej ulici v povprečju plačati 20.000 evrov na kvadratni meter. Stavbe dosegajo vrednosti, ki se merijo v milijardah evrov. To je pravo bogastvo, a velikani, kot so Fendi, Prada in Versace, menijo, da je to naložba, ki se izplača.
Veliki so namreč tudi njihovi prihodki. Največje blagovne znamke na ulici ustvarijo od 50 do 100 milijonov evrov letne prodaje, je dejal Guglielmo Miani, predsednik združenja okrožja Montenapoleone.
Povprečen kupec za en nakup porabil 2.500 evrov
To območje je do novembra lani obiskalo 11 milijonov ljudi, vendar ni mogoče reči, koliko je bilo “zapravljivcev” in koliko tistih, ki so samo “pasli oči” ob ogledovanju izložb.
Povprečen kupec na ulici Montenapoleone je med avgustom in novembrom porabil 2.500 evrov na nakup, kar je najvišji povprečni račun na svetu, poroča podjetje Global Blue.
Ulica je magnet ne le za “kamera turiste”, ki pasejo oči, ampak tudi za počitniške nakupovalce, ki se pripeljejo z maseratiji, porscheji ali ferrariji.
Obiskovalec iz Kitajske Čen Šinghan je čakal na taksi s pol ducata nakupovalnih vrečk, postavljenih poleg njega na pločniku.
Povedal je, da je za luksuzni plašč Fendi, ki ga je kupil v Milanu, plačal polovico cene, kot bi jo doma. “Dobil sem veliko več,” je dejal Čen. “To je fantastično mesto, dobro za nakupovanje.”
Nekaj izložb nižje je bila Franca Da Rold, ki je prišla v Milano iz Belluna, mesta v italijanskih Dolomitih, presenečena nad debelim, meter dolgim pletenim šalom, ki je stal 980 evrov. “Takšnega bi lahko sama spletla v eni uri s pletilkami, debelimi kot moji prsti, in debelo volno. Največ v dveh urah …” je dejala Da Rold in dodala, da jo je na koncu premamila blagovna znamka.
Kako je videti sprehod po ulici Montenapoleone, si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!