
Islandski par je že na začetku dopusta v Splitu pričakal zaplet, ki jima je načrte postavil na glavo.
Oglaševanje
Turistka z Islandije je na Facebooku delila zgodbo iz Splita, kjer je imela neprijetno izkušnjo z lastnico najete sobe. "Imela sva najslabšo izkušnjo z Airbnb doslej," je začela zapis.
Z možem sta rezervirala zasebno sobo v družinski hiši z deljeno kopalnico. Čeprav je pisalo, da se je mogoče prijaviti samostojno, ju je lastnica čakala, jima med potjo nenehno pošiljala sporočila ter se z njima zapletla v več kot 20-minutni pogovor, zgodbo povzema Dalmacija Danas.
Oglaševanje
Zaplet se je začel, ko sta gosta vklopila klimatsko napravo. Lastnica je hitro prišla in jo izklopila ter pripomnila, da je zunaj tako ali tako hladno in deževno ter da je treba varčevati z elektriko. Islandca sta bila presenečena in ji pojasnjevala, da je 20 stopinj Celzija zanju, ki prihajata s severa Evrope, še vedno toplo.
Vse se je še dodatno zapletlo, ko sta želela v pralnem stroju oprati le dve majici. Lastnica je nasprotovala, da je to neracionalna poraba elektrike in vode. Islandca sta imela dovolj in po kratkem prerekanju sta odšla.
Dopust sta nadaljevala v enem od splitskih hotelov, turistom pa prek Facebooka svetovala, naj na platformi Airbnb vedno preberejo tudi ocene gostov.
Zgodba je seveda v komentarjih pod objavo poskrbela za mešane odzive. Nekateri uporabniki so podprli turista in menili, da če sta turistom na voljo klimatska naprava in pralni stroj, ju lahko uporabljajo brez omejitev. Drugi so v bran vzeli gostiteljico in poudarjali, da je treba sredi turistične sezone elektriko porabljati racionalno.
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje