Prečudovita Chanelova kapsulna kolekcija ur Wanted navdušuje javnost

Magazin 14. Jul 202213:45 0 komentarjev
chanel ure wanted
Profimedia

Francoska luksuzna modna znamka Chanel javnost razveseljuje z omejeno kolekcijo ur Wanted. Pet modelov te kolekcije, predstavljenih v oglaševalski kampanji, v črno-belih podobah predstavljata manekenki Soo Joo Park in Lola Nicon.

Nova omejena kolekcija ur Chanel, Wanted, daje značilnemu elegantnemu slogu predhodnih kolekcij ur nekakšno bolj rokenrol preobrazbo. Pet ur je preoblikovanih v mat črno keramiko, njihove odrezane številčnice so ostale neolepšane in brez znanih oblikovalskih značilnosti te modne hiše. “Podvojil sem, kopičil, med seboj povezal, postavil nasproti, povečal in izrezal logotip Chanel, da sem ustvaril šest različnih kompozicij,” je o Wanted kolekciji povedal Arnaud Chastaingt, direktor Chanelovega studia za ustvarjanje urarjev. ”Subtilnost črne barve in ton na ton tehnika sta bila namerno izbira za to zbirko. Motivi se razkrivajo skozi sijaj sijoče črne barve v kontrastu z mat učinkom številčnice in okvirja.

chanel ure wanted
Profimedia

”Želel sem raziskati veščine izdelave emajla. Všeč mi je ta ideja združevanja tradicionalne tehnike s sodobnim grafičnim oblikovanjem. Vsaka od teh ur je opremljena s kalibrom 12.1 v črni barvi, z nihajočo utežjo osvetljuje 34 briljantno brušenih diamantov. Na kroni vsake ure je tudi diamant,” nadaljuje Chastaingt.

chanel ure wanted
Profimedia

Tudi druge kolekcije so podlegle učinku Wanted, z urami Première, BoyFriend in Code Coco, ki so preoblikovane v nov in igriv dizajn. Chanelov logotip visi na zapestnici z verižico ure Première; v modelu BoyFriend črke drzno stojijo poleg usnjenega paščka. V modelu Code Coco je napis nameščen na sam trak.

chanel ure wanted
Profimedia

“Za to kolekcijo se šest ikoničnih črk hiše uveljavlja kot vodilna grafična koda,” dodaja Chastaingt. “Logotip Chanel, ki leži v središču ustvarjalnega procesa za to omejeno kolekcijo, odtisne svojo identiteto na vsakem modelu na povsem drugačen način.” Kot celota kolekcija Wanted pooseblja značilno zasnovo hiše z igro črk, ki tečejo skozi vse kose. Zame je teh šest črk oda ustvarjalnosti, drznosti in odličnosti. Vedno me je fascinirala grafična moč logotipa. Slogan “All I want is Chanel!” odlično povzema koncept te kapsulne kolekcije.”

chanel ure wanted
Profimedia

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!