Italijanska blagovna znamka Dolce Gabbana je v svoj asortima izdelkov dodala parfum za štirinožne prijatelje. Medtem ko prestižno modno podjetje samozavestno stopa na cvetoč trg izdelkov za hišne ljubljenčke, organizacija za zaščito živali opozarja, da psi nad tovrstnimi izdelki niso nujno tako navdušeni kot njihovi lastniki. Dišave za pse lahko psu namreč tudi škodijo.
Prestižna italijanska modna znamka Dolce Gabbana se je podala na trg izdelkov za domače ljubljenčke.
“Sem nežen, pristen, karizmatičen”. S temi besedami se začne oglas, v katerem se na stolčku izmenjajo urejeni psički z rdečo ovratnico okoli vratu. “Ker nisem le kuža. Jaz sem Fefe”.
Kmalu po tem, ko so se na spletu zavrteli oglasi za stekleničko pasjega parfuma, za katerega boste odšteli 99 evrov, so se oglasili iz britanske organizacije za zaščito živali RSCPA (The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals). Opozorili so, da parfum lahko zmede vašega psa in njegov čut za vonj, je poročal Guardian.
“Včasih lahko pse antropomorfiziramo in meje med tem, kaj imajo psi radi, in tem, kar mi kot ljudje mislimo, da jim bo všeč, se lahko zabrišejo,” je dejala Alice Potter, znanstvena uslužbenka RSCPA. “Psi se pri komunikaciji in interakciji z okoljem ter ljudmi in drugimi živalmi v njem zanašajo na svoj čut za vonj. Zato svetujemo, da se izogibate močno dišečim izdelkom, kot so parfumi ali razpršila, zlasti zato, ker so lahko nekateri vonji za pse zelo neprijetni.”
Parfum, ki po navedbah podjetja ne vsebuje alkohola, vsebuje dišave mošusa, sandalovine in eksotičnega ylang ylanga. Ime je dobil po psu soustanovitelja znamke Domenica Dolceja. Prestižen vonj pa je zapakiran v stekleničko s 24-karatno pozlačeno tačko.
Po navedbah predstavnikov podjetja se je trg zaenkrat “dobro” odzval, “vsi so navdušeni”. Izdelek je že na voljo v Evropi in ZDA.
Dišave za pse sicer na trgu niso novost, je pa to prva pasja dišava podjetja Dolce Gabbana. Korak v to smer pa ni nenavaden. Industrija izdelkov in storitev za hišne ljubljenčke namreč cveti. S 320 milijard dolarjev oziroma dobrih 290 milijard evrov naj bi se do leta 2030 povečala na približno 460 milijard evrov, je napovedi Bloomberga povzel Guardian. Ljudje so za svoje ljubljenčke pripravljeni plačati več, še ugotavlja poročilo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!