Pri Citroën so se odločili, da znamki nadenejo sodobnejšo podobo za nove čase - zato bodo desetič v zgodovini posodobili logotip (pa še kaj).
Najnovejši logotip, ki bo našel svoje mesto na modelih od sredine drugega leta naprej, je sicer reinterpretacija originalnega iz leta 1919, ki si ga je zamislil ustanovitelj André Citroën in ga pri znamki predstavljajo kot deseto različica logotipa v 103-letni zgodovini znamke. Omenjena sprememba prihaja skupaj z novim sloganom znamke ”Nothing moves us like Citroën (v prevodu Nič nas ne premakne kot Citroën)”, ki obljublja pospešeno uvedbo sodobnih rešitev za mobilnost. V novo celostno grafično podobo znamke, ki deluje v okviru koncerna Stellantis, pa so vključene tudi nove barvne rešitve in font črk.
Double Chevron v ovalu
Osrednji element posodobljene identitete znamke je prenovljen simbol Citroënovega znaka Double chevron, ki je že dobro znan (in izvira iz stiliziranega zobniškega ozobljenja). To je 20. pomembnejša prenova logotipa Citroën od ustanovitve podjetja leta 1919. Ta prinaša širši in bolj izpostavljeni puščici kontrastnega videza, ki ju obkroža vertikalni ovalni okvir v mehkejšem odtenku.
Kot pravijo pri Citroënu, naznanja evolucija logotipa in vizualne identitete znamke, skupaj z novim sloganom skorajšnji preobrat v pristopu do cenovno dostopnih rešitev za mobilnost in seveda najavlja Citroënov obrat k elektromobilnosti. Prvi fizični dokaz omenjene prenovljene identitete bo na voljo v obliki družinskega konceptnega vozila na električni pogon, ki bo nosil novo identiteto in ga bo znamka Citroën že kmalu predstavila.