Rezervirali hotel s štirimi zvezdicami, ob prihodu v sobo je sledil šok

Magazin 20. Jul 202420:07 4 komentarji
Soba v grčiji
Foto: nova.rs

Poletne počitnice družini Lalić iz Srbije ne bodo ostale v prijetnem spominu. Preko spleta so že februarja rezervirali "all inclusive" nastanitev v hotelu s štirimi zvezdicami v Grčiji, a realnost je bila daleč od tega. Ko so prišli v sobo hotelskega letovišča, so doživeli velik šok.

Štiričlanska družina Lalić iz Srbije se je letos na dopust odpravila v Grčijo. Preko spleta je oče Marko Lalić pri eni od agencij že februarja rezerviral “first minute” nastanitev v hotelskem letovišču, piše srbski portal nova.rs. Šlo je za “all inclusive” ponudbo, za katero je moral skupaj odšteti 1.700 evrov. Polna cena aranžmaja je sicer znašala 2.900 evrov, a ker je bila rezervacija opravljena že februarja, je bil znesek bistveno nižji.

Ko je družina prispela do hotela v mesto Patra, na severnem delu polotoka Peloponez – do tja so se pripeljali z osebnim avtomobilom – pa je zanje sledil velik šok. Na recepciji hotela so družino obvestili, da ne bodo nastanjeni v glavnem delu hotela, temveč v pomožnem objektu. Kaj kmalu jim je postalo jasno, da pomožni objekt nikakor ne dosega ravni štirih zvezdic, ki so bile zapisane na ponudbi turistične agencije.

V sobi sta jih namesto francoske postelje pričakali dve enojni postelji, ki sta bili postavljeni skupaj, namesto postelj za otroke pa je bila v sobi ena velika raztegljiva kovinska postelja, ki je bila podobna tistim v vojaškem taboru.

Soba v grčiji Soba v grčiji
Foto: nova.rs
Soba v grčiji Soba v grčiji
Foto: nova.rs
Soba v grčiji Soba v grčiji
Foto: nova.rs
Soba v grčiji Soba v grčiji
Foto: nova.rs

Na stenah je bila razpokana barva, s stropa je visela pajčevina, plesnivi madeži v kotih, pohištvo v sobi pa je že močno načel zob časa, saj je bilo še iz prejšnjega stoletja, je nastanitev za nova.rs opisal Marko Lalić.

Ker niso bili zadovoljni z nastanitvijo, so se pritožili na recepciji hotela, kjer pa zanje niso imeli posluha. Družini so dejali, naj se za pritožbe obrnejo neposredno na turistično agencijo. Tudi tam za težave z nastanitvijo niso imeli posluha, odgovornost za slabo sobo pa so pripisali hotelu.

“V agenciji so nam dejali, da o stanju nastanitve niso vedeli ničesar. Nato so nam celo dejali, da je predvideno, da otrok do šestega leta starosti spi v postelji pri starših. Rečeno nam je bilo, da nas bo nekdo poklical oziroma da bo kontaktiral hotel in da bo težava z nastanitvijo rešena,” je za omenjeni portal dejal Lalić.

A na koncu rešitve niso dočakali, saj jih nihče ni kontaktiral, prav tako so zaman čakali, da bi jih v hotelu premestili v boljšo sobo. Po več dnevih prelaganja odgovornosti se je razočarana družina vrnila v Srbijo, denarja, ki so ga plačali, pa niso dobili nazaj.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje