Ameriški igralec Ryan Gosling je obraz nove kampanje za Guccijeve luksuzne potovalne torbe Valigeria.
Razglasitev Ryana Goslinga za novi obraz Guccija je novica, ki so jo številni v modnem svetu pozdravili z navdušenjem. Preteklo poletje se je Gosling odpravil na svetovno novinarsko turnejo za film The Gray Man, toda med promocijo zdaj že izdanega filma je dejansko prišel na naslovnice revij po vsem svetu zaradi svojega videza, ki je pozornost usmeril v še en projekt, na katerem je takrat delal. Gosling bo skupaj z Margot Robbie upodobil slavno lutko v filmu Barbie, osredotočenem na njeno “plastično” življenje, ki bo izšel leta 2023. Svetlolasi Gosling, ki je prevzel vlogo Kena, je izkoristil vsako priložnost, da se vživi v lik: “Počutil sem se, kot da gledam samega sebe. Počutil sem se videnega,” je dejal o vlogi Barbiejinega svetovno znanega fanta. “Mislim, da se bo veliko Kenov počutilo opaženih, ko bodo videli film. To moram narediti za Kene. Nihče se ne igra s Keni,” je še dodal.
Povsem v drugačni luči pa ga lahko vidimo na opaznih oglaševalskih panojih po vsem svetu, saj je Ryan nova zvezda kampanje Gucci Valigeria, ki se osredotoča na potovalno opremo. V objektivu fotografa Glena Luchforda, ki je med drugim posnel odmevne kampanje za Calvin Klein, je Gosling viden z različnimi kosi iz kolekcije Gucci. Na eni sliki potiska Guccijev voziček za prtljago, polno naložen s kovčki in torbami, v slogu The Darjeeling Limited, oblečen v obleko v stilu 70. let, na drugi pa ga vidimo v havajski srajci iz Guccijeve kolekcije za pomlad 2022 (ki jo je na pisti nosil Macaulay Culkin), obdan s kovčki z monogramom GG in ročnimi torbami.
Imenovanje za novi obraz znamke in kolekcije potovalnih torb se zdi popolnoma smiselno. Gosling je že dolgo opazni modni konj filmske industrije, z značilnim slogom sestavljenih oblek in kombiniranih kosov, ki so osvojili filmski festival v Cannesu in svetovne premiere, medtem ko ima Gucci odličen smisel za prisluškovanje najbolj vročim zvezdam pred vsemi drugimi (spomnimo se kampanj s Harryjem Stylesom, Lano Del Rey idr.). Medtem je Alessandro Michele, kreativni direktor Guccija, dejal: “Potovanje za Gucci nikoli ni bilo zgolj fizično. Gucci je blagovna znamka, ki je spremljala umetnike, pisatelje, igralce in režiserje Hollywooda na njihovih poteh …” In zanj je Gosling več kot primeren predstavnik.
Potovanja tako ostajajo še naprej pomembna za italijansko znamko in kolekcija Savoy zagotovo prikazuje Guccijevo bogato zgodovino njihove prtljage. Monogram GG, zelena in rdeča črta ter rjavo-bež odtenki prtljage Gucci, pozlačene z zlatimi detajli, vključujejo kabini prijazne kovčke, športne torbe, vikend torbe in priročne torbice. Tokrat so nadgradili kolekcijo prtljage še s torbami in vrečami za oblačila, urami, kozmetičnimi etuiji, škatlami za klobuke in velikimi kovčki. Gosling je nedvomno prevzel romantično vlogo v kampanji, ki prikimava estetiki Mad Mena in Nadarjenega gospoda Ripleyja, medtem ko na vrhu prtljage Gucci Savoy je hamburgerje. Potovanje še nikoli ni bilo tako filmsko!
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.