Zaljubili smo se v nove modne detajle, opažene na modni revije Saint Laurent jesen in zima 2022 na pariškem tednu mode. Govorimo o prevelikih, a famoznih zapestnicah, ki se nadenejo čez zapestja in nikakor ne ostanejo neopažene.
Na pariškem tednu mode je Saint Laurent zaključil drugi dan pariškega tedna mode s svojo jesensko-zimsko modno kolekcijo 2022, ki je s svojimi osupljivimi kreacijami navduševala zvesto občinstvo. Modna revija je daleč najbolj prefinjena, a hkrati preprosta, z dolgimi, elegantnimi silhuetami, strogimi videzi in še bolj strogo barvno paleto. Uporaba barv je bila izrazito hladna, s poudarjeno črnino, a nam je vseeno med kreacijami uspelo uzreti nekaj barvne toplote, barvnih draguljev, ki so dopuščali modno igrivost.
Videli smo popolne črne plašče, črne smokinge, minimalistične kreacije – in kaj nas je resnično navdušilo? Nepozaben nakit, ki je krasil silhuete modnih podob. Detajl, ki smo ga zagotovo vsi opazili, govorimo namreč o maksi detajlih, ki se vzpenjajo veliko višje od zapestja in so videti kot kopica črnih in srebrnih zapestnic iz žigosane kovine, ki objemajo podlakti modelov.
In ko poznate navdih za kolekcijo, muzo, ki je navdihnila Anthonyja Vaccarella za to modno revijo, je vse smiselno: Nancy Cunard, pisateljica, urednica, založnica, politična aktivistka, anarhistka in pesnica hkrati. Njen podpis? Afriška umetnost, ki ji je bila predana vse življenje.
Poznana je po obsežnem nakitu, izdelanem iz lesa, kosti in slonovine, naravnih materialov, ki so jih uporabljali domači obrtniki, nakit pa je bil provokativen in kontroverzen. Zapestnice, ki jih je nosila na obeh rokah, ki so vijugale od zapestja do komolca, so veljale za “outré” okraske in izzvale medijsko pozornost. Bila je muza fotografa Mana Raya, ki je ovekovečil njeno zbirko zapestnic, da bi pričal o njeni neizmernosti. Stoletje pozneje je Anthony Vaccarello obudil to ikono s svojimi zapestnicami, ki so naelektrile modno pisto.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!