Že sama ideja, da bi bil nekdo devet mesecev pripravljen preživeti na križarjenju, je posebna, verjetno pa tisti, ki so se za to odločili, vseeno niso pričakovali, da se bo njihovo življenje na krovu spremenilo v nekakšen resničnostni šov. Ker so že med potniki številni takšni, ki svoje življenje radi delijo prek družbenih omrežij, so posnetki dogajanja na potovanju hitro postali viralni na TikToku, kjer pot okoli sveta zdaj pridobiva vedno oboževalcev. Ti potnike spremljajo, kot da bi bili to udeleženci resničnostnega šova.
Iz pristanišča v Miamiju v ZDA je 10. decembra izplula križarka Serenade of the Seas. Potniki na njej bodo v devetih mesecih, kolikor traja potovanje, prepluli in obiskali svet, nato pa se bodo 10. septembra prihodnje leto vrnili na izhodišče – v Miami.
Za potovanje na ladji, ki ima več kot tisoč kabin, so morali gostje odšteti med 49 tisoč do 107 tisoč evrov. Nekaj vozovnic za različne dele potovanja – križarka se bo med drugim ustavila tudi na Hrvaškem – pa so še vedno na voljo.
Na ladji, ki bo preplula domala ves svet, vse od Karibov do Antakrtike, se je znašlo tudi nekaj spletnih vplivnežev in ustvarjalcev vsebin na družbenih omrežjih. To 274-dnevno potovanje je namreč po pisanju ameriškega medija Mashable, ki nagovarja zlasti mlajše občinstvo, odlična priložnost za snemanje vsebin za družbena omrežja.
Križarjenje je pritegnilo tudi pozornost številnih ostalih uporabnikov družbenega omrežja TikTok, ki se potovanja niso udeležili. Ti zdaj spremljajo vsak korak potnikov na križarki in vse njihove objave skrbno pokomentirajo. Križarjenje so tako spremenili v digitalni resničnostni šov – na morju pa pričakujejo zaplete in prepire. Milijone ljudi na TikToku zanima, kaj potniki počnejo vsak dan in ali se jim je zgodilo kaj zanimivega. Ključnik (angl. hashtag) #RoyalCaribbeanUltimateWorldCruise ima na tej platformi že več kot osem milijonov ogledov, do konca potovanja pa bo to število verjetno še veliko večje.
Družba, ki se je takoj razslojila
Ob tem se širijo informacije, da je na ladji, kjer je prostora za 2.500 ljudi, trenutno le 1.500 potnikov, saj družba ni prodala vseh vozovnic. Le 700 od teh potnikov naj bi bilo na križarki vseh devet mesecev. Gostje, vključeni v tako imenovani “Pinnacle Club” (neke vrste program zvestobe za potnike, ki redno potujejo z družbo), naj bi imeli na ladji tudi “več pravic” in ugodnosti.
Kot trdi več uporabnikov TikToka, naj bi člani tega “kluba” sodelovali tudi na posebnih sestankih, kjer se odločajo o potovanju. Prejšnji teden so tako na primer gostje tega kluba videli severne luči, drugi gostje pa ne. Ti gostje naj bi imeli prav tako prednost pri vkrcanju na ladjo, ostali “navadni” gostje pa so morali več kot tri ure čakati v vrsti. Ti člani t. i. Pinnacle Cluba naj bi imeli tudi posebne zabave s šampanjcem in svoje skupine na družbenih omrežjih. Drugi uporabniki so v komentarjih sicer pojasnili, da gre za povsem običajno stvar, da imajo zvesti gostje več ugodnosti kot ostali.
Več uporabnikov je sicer komentiralo, da je dogajanje na ladji odličen prikaz razslojene družbe. Ena od potnic je denimo delila, da jo drugi zaradi temnejše kože neprestano sprašujejo, ali je del osebja in ko ugotovijo, da ni, sledi vprašanje, kako si potovanje sploh lahko privošči. Po eni strani naj bi bilo čutiti, da so potniki razdeljeni po razredih, denarju in moči, a po drugi strani ne manjka niti takšnih, ki na potovanju zelo uživajo. Dobro so razpoloženi, veliko objavljajo o hrani, pijači in oblačilih ter se verjetno še ne zavedajo dobro, da so nehote postali zvezdniki resničnostnega šova.