Segment A okrnjen še za enega malčka, tokrat znamke Citroën

Magazin 03. Feb 202213:45 0 komentarjev
Citroen C1
Citroen

V Sloveniji ga sicer ni na voljo že od leta 2014, zdaj pa je zapustil še druge trge.

Evropski avtomobilski proizvajalci so nekdaj veljali kot glavni v segmentu mestnih avtomobilov ali tako imenovanem segmentu A. Še zlasti uspešni so bili pri tem francoski proizvajalci: Renault s Twingom, Peugeot s 104, 106, 107 in nazadnje s 108, ne nazadnje pa tudi Citroën s Saxojem in C1. In medtem ko je Peugeot iz omenjenega segmenta že izstopil, Twingo pa se počasi tudi poslavlja, je pred dnevi s proizvodnega traku prišel tudi zadnji Citroën C1.

Da bo do tega prišlo, sicer ni bila nikakršna skrivnost. Francoska znamka, ki je v 16 letih prodala 1,2 milijona vozil v dveh generacijah, je namreč že pred časom napovedala konec modela C1. Ta je sledila ukinitvi Peugeota 108, v isti tovarni na Češkem pa bo tako zdaj nastajal le še Toyota Aygo. Gre namreč za avtomobil, ki je v osnovi povsem enak prvima dvema, tudi ta pa bo kmalu dobil zamenjavo. Ta bo prišla v obliki križanca, malčka Aygo Cross.

Naslednik na elektriko

Pri Citroënu ob tem sporočajo, da so odločitev za ukinitev sprejeli zaradi sprememb prioritet znamke. Praznino za njim bodo na drugi strani zapolnili z dvema modeloma. Najprej bodo na izbranih trgih ponudili izpeljanko C3 You, nato pa bo sledil povsem električni model Ami. Gre za mestni avtomobil z dvema sedežema, ki naj bi bil v veliki meri namenjen souporabi vozil.

Citroen C1 Citroen C1
Citroen

Klasični malčki pa se medtem še naprej poslavljajo iz evropskih salonov. Zgolj v ponudbi koncerna bo namreč med štirisedežniki na voljo le še Fiat 500. Že pred časom se je namreč iz ponudbe poslovil tudi Opel Adam.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!