Američanka si je v okolici Atlante kot po navadi privoščila sendvič iz znane verige Subway, a ta jo je tokrat stal krepko več kot običajno. Gospa je namreč pri plačilu s kartico storila napako in zaposlenim pustila dobrih 7.100 dolarjev napitnine (dobrih 6.500 evrov).
V eni od prodajaln sendvičev verige Subway v okolici Atlante v ZDA se je zgodila nenavadna zagata. Gostja je namreč osebju pri plačilu s kartico pomotoma namenila ogromno napitnino. Kot piše portal Newsweek, je Vera Conner ob nakupu sendviča, ki običajno stane 7,54 dolarja (6,91 evra), pustila še več kot 7.100 dolarjev napitnine, kar bi pri nas zneslo dobrih 6.500 evrov.
Kot je povedala za lokalno televizijo WSB-TV 2, je pomoto opazila šele ob koncu tedna, ko je pogledala na izpisek z bančne kartice. Sumi, da se je napaka zgodila, ko je v plačilni terminal vpisovala svojo telefonsko številko, s katero je zbirala točke zvestobe. Del številke je, kot kaže, vnesla v razdelek za napitnine.
Ali lahko Conner od Subwaya zahteva vračilo napitnine? Možnost razveljavitve po pomoti podarjene previsoke napitnine in vračila denarja ni samoumevna. Kot poroča Newsweek, se kupec lahko pritoži na nekatere trgovinske organe, vendar v tem primeru to ne pride v poštev, saj je potrošnik napitnino namenil prostovoljno.
Vendar se zgodba obrača proti srečnemu razpletu za stranko. Subway je namreč lokalni televiziji povedal, da je banka zahtevala povračilo stroškov gospe Conner. V podjetju se sedaj ukvarjajo s prošnjo.