Kanadsko slaščičarsko podjetje nudi sladko službo.
Candy Funhouse, podjetje, ki prek spleta prodaja slaščice: od čokoladnih tablic do žele bombonov, zaposluje. Direktorju sladkarij, ki bo delal od doma, ponujajo 100.000 kanadskih dolarjev letno (oziroma 76.052 evrov). Med njegovimi dolžnostmi so “vodenje sestankov odbora za sladkarije, biti bo moral glavni preizkuševalec okusa … in vse ostale zabavne stvari”.
Na delovno mesto, ki ga je podjetje julija objavilo na Linkedinu, se je že prijavilo več tisoč kandidatov, je za CNN povedal glavni izvršni direktor Jamal Hejazi. Presenečen je bil nad številom prijav na temo “zlate vstopnice”, znane iz zgodbe Čarli in tovarna čokolade, ter dovršenimi posnetki celih družin, ki so ponudile, da si bodo delile degustacijske dolžnosti in plačo.
A Hejazi vidi tudi privlačnost delovnega mesta. “Predstavljajte si svoje najlepše spomine povezane s sladkarijami. In to vsak dan, v službi,” je rekel.
Družinsko podjetje, s 15-milijonsko prodajo
Candy Funhouse, ki ima sedež zunaj Toronta, vodijo štirje sorojenci, stari od 20 do 30 let. Bratje in sestra so odraščali na tem območju, njihovi starši pa so bili lastniki trgovin s krofi ter lokalne restavracije. “Podjetje je leta 2018 ustanovil moj brat Mo, ki je slaščičar. Moja mama pa je bila druga zaposlena,” je povedal Hejazi. Kasneje se je podjetju pridružil še sam, skupaj z mlajšo sestro in bratom.
Družina je upala, da se bo njihovo podjetje od uspešnih konkurentov, kot so Mars, Hershey in Amazon, razlikovalo po “čudni” mešanici izdelkov, njihova naročila niso omejena na najnižji znesek in so pripravljeni prodati tudi po eno liziko ter vplivu družbenih omrežij.
V lanskem letu je prodajo znatno povečala pandemija koronavirusa in je znašala “malo manj kot 15 milijonov dolarjev”. “Ne hecam se,” je k temu dodal Hejazi.
Družina v podjetju ohranja 90-odstotni lastniški delež.
Direktorju sladkarij ne bo treba pojesti 3.500 slaščic na mesec, to bi bilo preveč
Delovno mesto direktorja sladkarij podjetje ponuja kandidatom, starim najmanj pet let, a bodo otroci verjetno potrebovali dovoljenje staršev. Številni starši so svojega otroka posneli med izpolnjevanjem vloge in posnetke objavili na spletu.
Podjetje ima 340.000 sledilcev na Instagramu in tri milijone na TikToku, med njimi je tudi član družine Kardashian, je povedal Hejazi, a ni želel razkriti, za koga gre.
Trenutno se podjetje pripravlja na noč čarovnic, v tem času so lani prodali največ sladkarij. “Pripravljenih imamo 40 odstotkov zalog,” je rekel glavni izvršni direktor. Prejšnji teden je slaščičarski velikan Hersheys sporočil, da bo letos težko zadovoljil povpraševanju ob noči čarovnic.
Hejazi pa je še opozoril, da so navedbe na družbenih omrežjih, da bo direktor sladkarij moral pojesti 3.500 slaščic na mesec, napačne. To je število različnih slaščic, ki jih ima podjetje na zalogi. “To bi bilo 117 na dan, to je preveč,” je rekel.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!