Končal se je že 31 izbor za Slovenski avto leta in predstavniki 8 slovenskih medijev so na tron postavili Peugeotov model 308.
V nasprotju z lani, ko je prepričljivo slavil Toyotin Yaris Cross, je bilo v letošnjem finalu izbora precej bolj napeto. Potem ko so bralci, poslušalci in gledalci izmed 27 novih modelov s svojimi glasovi izbrali 5 finalistov, so svoje delo včeraj opravili še specializirani novinarji v redakcijah 8 medijev, ki sodelujejo v izboru.
Kar 19.000 glasov za avto leta
5 finalistov se je torej borilo za laskavi naslov – zanimivo, da so bralci, poslušalci in gledalci tokrat spet v ospredje postavili klasične kombi-limuzine in le dva križanca oziroma športna terenca. Še bolj zanimivo pa je dejstvo, da niti eden od modelov ni (še) električno gnan. In s tem je tudi širša publika povedala (v prvem delu izbora je glasovalo je skoraj 19.000 ljudi), da jo elektrifikacija še ne prepriča povsem.
308 tik pred tehnično sorodno Astro
V finalnem delu izbora, ki je letos potekal v prostorih Adrie Mobil, so se torej pomerili Opel Astra, Peugeot 308, Alfa Romeo Tonale, Citroen C5 X in Toyota Corolla Cross. Prav do konca podeljevanja točk sta bila povsem spredaj in tudi precej izenačena Opel Astra in tehnično soroden Peugeot 308.
Šele na koncu je Peugeot zmagal z razliko skromnih treh točk. Na tretje mesto so žiranti postavili nov Toyotin hibridni športni terenec Corolla Cross. Četrto mesto je osvojil privlačen in vseskozi hibridiziran SUV Alfa Romeo Tonale, peto pa zelo zanimiv Citroënov največji hišni model C5 X, ki stavi predvsem na udobje.
Peugeot, zdaj del koncerna Stellantis, je v 31 letih izbora že dvakrat postal avto leta, in sicer leta 2002 z modelom 307 (prednik tokratnega zmagovalca) in leta 2017 s križancem 3008.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!